دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

امروزه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد به دلیل کاهش کیفیت آب به یکی از مهمترین نیاز های اولیه مردم تبدیل شده است . این نکته را باید مدنظر داشت که شهر مشهد به دلیل قرارگیری در ناحیه نیمه بیابانی از منابع آب محدودی برخودار می باشد و نیاز به آب با کیفیت ، سالم و گوارا یکی از دغدغه های مردم در مشهد می باشد .

مجموعه مشهدگستر با بیش از 20 سال سابقه بعنوان یکی از ارائه دهندگان معتبر دستگاه تصفیه آب در مشهد می باشد .

مراکز فروش دستگاه تصفیه آب در مشهد

خوب دوستان همینطور که اطلاع دارید بازار پرشده از محصولات فیک و تقلبی ولی چیزی که باعث میشه محصولی با کیفیت به دست بیاریم خرید از فروشگاههای معتبر هست.مراکز فروش دستگاه تصفیه آب در مشهد هم روز به روز در حال افزایش می باشد .

برندهای معتبری این روزها در بازار مشهد ورود پیدا کردند مثل برند سافت واتر ، سی سی کا و آکوا گلد اما چیزی که مشخص اینه که در روزهای گرم تابستان با توجه به افزایش تقاضا برای خرید دستگاه تصفیه آب در مشهد قیمت ها هم افزایش می یابد .

پوشش همه مناطق مشهد

دفتر مرکزی مجموعه مشهدگستر در منطقه شهرک غرب مشهد واقع شده است اما تلاش این مجموعه بر این بوده است تا تمامی نقاط مشهد را پوشش دهد . دستگاه های تصفیه آب خانگی قابل عرضه در مشهد به صورت گارانتی 24 ماهه و 36 ماهه با بالا ترین تضمین کیفیت به همه همشهریان ارائه می شود .

مشهد گستر نماینده فروش دستگاه تصفیه آب C.C.K  و سافت واتر در مشهد همچنین ارائه دهنده انواع لوازم جانبی و لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب در مشهد می باشد.

تصفیه آب در مشهد

ارائه خدمات فروش – نصب – تعمیرات تخصصی دستگاه های تصفیه اب در مشهد را از ما بخواهید زیرا ما در انجام این امور متخصص هستیم

فروش تصفیه اب در مشهد

هدف از تصفیه آب، جداسازی مواد و املاح مضر و عوامل بیماری زا از آب و بهبود بو و طعم نا مطبوع آن است. آب لوله کشی شهری از نظر کیفیت سطح بسیار پایینی دارد و مصرف آن در طولانی مدت منجر به بروز بیماری های گوناگون برای انسان می شود. فاضلاب کارخانه ها و بیمارستان ها، کود ها و آفت کش های کشاورزی، فلزات سنگین، کلر و غیره عوامل آلودگی آب هستند. این مواد موجب بیماری های مختلفی از جمله بیماری های گوارشی، عفونی، بیماری قلبی و عروقی، بیماری کبدی و کلیوی و … می شود. با تصفیه کردن آب می توان از ورود این مواد به آب جلوگیری کرد.

خدمات ما در مشهد برای دستگاه تصفیه آب چیست؟

تصفیه اب در مشهد

در هر جای مشهد می توانید از طریق راههای ارتباطی با مجموعه مشهدگستر از خدمات ما بهره مند شوید .

فروش انواع دستگاه های تصفیه آب 

ارائه خدمات نصب و راه اندازی در مشهد 

مشاوره تخصصی انتخاب دستگاه تصفیه آب  و …

کدام دستگاه تصفیه آب در مشهد بهتر است ؟

تصفیه اب مناسب برای اب مشهد دستگاههایی هستند که از روش سیستم اسمز معکوس استفاده مینمایند که در ادامه به به معرفی چند دستگاه تصفیه اب میپردازیم 
خرید تصفیه آب در مشهد

برای خرید تصفیه آب در مشهد می بایست دقت نمود تا دستگاه مورد نظر تاییدیه های مهم را داشته باشد، یکی از این تاییدیه ها، تاییدیه بین المللی NSF می باشد این تاییدیه با هدف تهیه استاندارد بهداشت و ایمنی مواد غذایی تحت نظارت بنیاد ملی بهداشت، در ایالت میشیگان آمریکا می باشد . 

گواهی بعدی تاییدیه FDA آمریکا می باشد که زیر نظر سازمان غذا و دارو آمریکا ارائه می شود . محصولات برای داشتن این تاییدیه می بایست آزمایشات سختی را پشت سر بگذارند تا بتوانند به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند .

ارائه خدمات پس از فروش از سوی فروشندگان دستگاه تصفیه آب نکته مهم دیگری است که می بایست در هنگام خرید به آن دقت نمود و این خدمات پس از فروش تنها شامل گارانتی محصول نمی شود. این حق برای مشتری محفوظ است که بداند فیلترها و سایر قطعات مصرفی دستگاه تا حداقل 10 سال دیگر در بازار موجود باشد .همه این ها مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر و استاندارد در مشهد بود که خدمت شما ارائه کردیم .

مجموعه مشهدگستر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد با داشتن ده ها سال تجربه با برندهای معتبری همچون  Aqua gold ، C.C.K ، سافت واتر ، پیورلاین و آرتک در خدمت همشهریان عزیز می باشد .

با توجه به وجود املاح مضر در آب های آشامیدنی و بالا بودن سطح سختی آب، می بایست از برندهایی که معتبر هستند در جهت تامین آب مورد مصرف استفاده نمود .

اما سوالی که مطرح است واقعا کدام برند دستگاه تصفیه آب از همه بهتر است و می تواند سلامت ما را تامین کند؟ در بازار ایران دستگاه های تصفیه آب با برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام بسته به قطعات استفاده شده در آن قیمت متفاوتی دارد .از جمله برندهای معروف در بازار ایران می توان به برند Aqua gold ، C.C.K ، سافت واتر ، پیورلاین و آرتک می توان اشاره کرد .

از جمله پارامترهای تاثیرگذار در قیمت نهایی دستگاه تصفیه آب می شود به قطعات اصلی آن از قبیل : پمپ آب ، فیلترها و گیج به کار برده در آن نام برد . اکثر دستگاه های تصفیه آب خانگی محصول کشور تایوان می باشد اما به دلیل نبود نظارت به بازار این محصول شاهد این هستیم که تعداد زیادی از تولیدات به صورت غیرمجاز توسط سودجویان مونتاژ و با نام برندهای معروف لیبل گذاری و روانه بازار می شود .

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد کدامند؟

برای دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد روش های مختلفی وجود دارد .

برای مثال استفاده از فیلترهای تکی برای جذب رسوبات موجود در آب، ساده ترین راه ممکن می باشد .قیمت این فیلترها بسیار پایین است و به این صورت است که روی لوله خروجی آب نصب می شود که به اصطلاح به آن ها فیلترهای سرشیری گفته می شود .عملکرد این نوع از دستگاه های تصفیه آب بسیار محدود می باشد .

نوع دیگری از دستگاه تصفیه آب وجود دارد که بدون استفاده از برق کار می کنند و تا سه مرحله اول تصفیه آب را انجام می دهند .این رسوبات کاملا قابل لمس هستند و اندازه آنها زیر 5 میکرون می باشد .

آخرین نوع از دستگاههای تصفیه آب خانگی که رایج ترین نوع آنها می باشد از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند.

اگر به لحاظ کیفیت بخواهیم ارزیابی از این سه نوع داشته باشیم این نوع دستگاه تصفیه آب، سالم ترین و با کیفیت ترین آب را ارائه می دهد .

به گونه ای که نحوه فیلتراسیون و یا جداسازی املاح مضر در این دستگاهها بسته به مدل دستگاه 7،6 و یا 8 مرحله ای می باشد .

در طی مراحل اولیه رسوبات درشت از آب فیلتر می شوند این فرآیند توسط فیلترهای پروپیلین، کربن اکتیو و کربن بلاک انجام می شود و سپس آب به فیلتر بعدی بنام ممبران دستگاه منتقل می شود در این مرحله که مهمترین مرحله فیلتراسیون می باشد، املاح خطرناکی همچون نیتریت،نیترات و آرسنیک موجود در آب تصفیه می شود .

در مرحله بعد از طریق فیلتر پست کربن طعم و بوی نامطبوع آب حذف می شود و باعث می شود آب طعمی گوارا پیدا کند . در مرحله آخر هم که برخلاف مراحل قبل که املاح از آب جدا می شد در این مرحله که مینرال نام دارد املاح سودمند برای بدن، به آب اضافه می شود و فرآیند تولید آب آشامیدنی سالم و گوارا به پایان می رسد .

زمان تعویض فیلتر برای دستگاه تصفیه آب خانگی چه موقع می باشد ؟

فیلترها با توجه به نوع و مدل دستگاه متفاوت می باشند .نکته ای که در هنگام تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی می بایست توجه نمود اینست که فیلتر خریداری شده تطبیق و هماهنگی کامل با مدل دستگاه داشته باشد . نکته بعدی کیفیت فیلتر خریداری شده است که می بایست کنترل گردد به دلیل اینکه استفاده از فیلترهای نامرغوب در درجه اول سلامتی فرد را به خطر می اندازد و دوم اینکه باعث خرابی و بالا رفتن هزینه های نگهداری دستگاه می شود .

تعویض فیلتر ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله حجم آب مصرف شده، مدت زمان استفاده از فیلتر، درجه سختی آب لوله کشی و حتی خود فیلتر که از چه کیفیتی برخوردار باشد . 

فیلترها و زمانبندی تعویض آن 

فیلتر پروپلین                              4 تا 6 ماه

فیلتر کربن گرانول                        4تا 6 ماه

فیلتر کربن بلاک                          4 تا 6 ماه

فیلتر ممبران                              12 تا 18 ماه

فیلتر پست کربن                        12 تا  18 ماه

فیلتر مینرال                              12 تا 18  ماه

قیمت دستگاه تصفیه آب در مشهد 

قیمت دستگاه تصفیه آب در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد .دستگاه تصفیه آب با برندهای مختلف و کیفیت قطعات به کاربرده شده در آن می تواند قیمت های متفاوتی را به مشتری ارائه می دهد . برای مثال قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با دستگاه مونتاژ شده تفاوت بسیاری دارد .مسئله دیگری که در قیمت تاثیر دارد وجود واسطه های فروش هستند لذا توصیه می شود جهت کاهش هزینه ها و بهره مندی از خدمات پس از فروش از مراکز مجاز و معتبر اقدام به خریداری دستگاه تصفیه آب خانگی کنید .

چگونه تقلبی یا اصل بودن دستگاه تصفیه آب را متوجه شویم ؟

برای کاهش ریسک احتمالی در خرید دستگاه تصفیه آب، اولین قدم خرید از مراکز معتبر و قابل اطمینان می باشد . این فروشگاهها با توجه به اعتباری که در بازار دارند نسبت به شناخت محصول تقلبی و اصل آشنایی کافی دارند، بنابراین شما می توانید تا حد زیادی به نظرات آنها اعتماد کنید و دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را خریداری کنید .

قدم بعدی بررسی دستگاه خریداری شده می باشد برای مثال نوع مخازن به کار رفته در محصولات تقلبی معمولا از جنس مخازن تک لایه می باشد این در حالی است که در محصول با کیفیت ،جنس مخزن 3 لایه و مستحکم می باشد .

راه سوم بررسی تعداد فیلترها می باشد . در محصولات تقلبی معمولا افراد سودجو برای کاهش هزینه های تولید از تعداد فیلترهای کمتری معمولا 3 فیلتر استفاده می کنند اما در دستگاه تصفیه آب اصل فیلترها در تعداد 5 الی 9 مرحله موجود می باشد که این مسئله تاثیر بسزایی در کیفیت آب تصفیه شده دارد .

و آخرین راه استفاده از دستگاه TDS یا همان سختی سنج می باشد که شما نتیجه تصفیه آب را می توانید مشاهده کنید . اگر درجه سختی آب عددی بین 50 تا 60 بود این دستگاه عملکرد قابل قبولی دارد در غیر اینصورت شما می توانید دستگاه را به فروشنده عودت دهید . 

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی
تعمیر و تعویض پمپ تصفیه آب خانگی در مشهد

پمپ تصفیه آب بعنوان قلب تپنده دستگاه تصفیه محسوب می شود که در صورت خرابی آن،کل فرآیند تصفیه آب متوقف می شود .نشت آب به بیرون از پمپ در اثر مستهلک شدن رینگ ها اتفاق می افتد که در این صورت دیگر قابل تعمیر نخواهد بود و می بایست پمپ تعویض گردد . به همین منظور توصیه می شود در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب حتما از کیفیت و اصالت پمپ مطلع شوید که برای این نیاز به اطلاعات تخصصی در این زمینه دارید . برای اطمینان از خرید می توانید از  اطلاعات و راهنمایی های کارشناسان در فروشگاههای معتبر استفاده نمایید .همچنین همکاران ما در مشهدگستر کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض پمپ تصفیه آب خانگی در مشهد را انجام می دهند .

پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی
سرویس کامل و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

هر دستگاهی پس از مدتی کارکرد نیاز به سرویس و بروزرسانی دارد سرویس کامل و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی هم نیز به بهبود کارآیی و بازدهی بیشتر آن کمک می کند .از جمله قطعاتی که می بایست سرویس شود، فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشد که عمر مفید آن بین 4 تا 18 ماه می باشد .برای تعویض فیلترها می بایست فیلترهای سه گانه پایین را با هم تعویض کرد . در حال حاضر فیلترهای دستگاه تصفیه آب در مشهد هم به صورت تکی و هم به صورت پک کامل به فروش می رسد .

آنچه در مطالب بالا بیان گردید در راستای راهنمایی شما کاربران محترم سایت مشهد گستر بود . امیدواریم توانسته باشیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص خرید تصفیه آب در مشهد افزوده باشیم .