مقالات

تصفیه اب اکواجوی و مزایای ان

تصفیه اب اکواجوی و مزایای ان
تصفیه اب اکواجوی و مزایای ان جز دسته های باکیفیت دستگاه تصفیه اب خانگی میباشد . که با استفاده از مرغوب ترین قطعات در ای دستگاه تصفیه اب طرفداران زیادی در کشور پیدا کرده است .

 

تیم تخصصی مشهد گستر با ارائه دستگاه های اکواجوی توانسته در این زمینه به هم میهنان گرامی ارائه خدمات در زمینه فروش و در شهر مشهد ارائه خدمات تعمیرات و نصب و راه اندازی را بر عهده بگیرد .

تاریخچه ی آکواجوی در ایران

اکواجوی از سال 1382 تا کنون در زمینه تصفیه اب شرب در ایران فعالیت خود را اغاز نموده و تا کنون فعال میباشد .

حذف 90 درصد از آلاینده ها

دستگاه های تصفیه آب آکواجوی طیف وسیعی از آلاینده ها را حذف می کنند . برخی از مهمترین این آلاینده ها :

تصفیه اب اکواجوی و مزایای ان

معرفی دستگاه های هم رده با اکواجوی به لحاظ کیفیت

بدلیل بالا بودن قیمت دستگاه های اکواجوی شما میتوانید برای انتخاب دستگاه تصفیه اب از دستگاه های هم رده با کیفیت با اکواجوی انتخاب نمایید .

دستگاه اکوا گلد انتخاب مناسب و هم رده اکواجوی

شما میتوانید برای انتخاب جایگزین اکواجوی از دستگاه تصفیه اب اکوا گلد استفاده نمایید .

دستگاه اکوا گلد با گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش قوی 10 ساله انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود . 

ست فیلتر های پایین این دستگاه هر 6 ماه یک بار تعویض میشود که با قیمت حدودی 85 هزار تومان در زمان نوشتن این مقاله قابل خرید میباشد . پمپ این دستگاه تایوان بوده که از قدرت قابل قبولی برای پمپاژ اب با املاح بالا برخوردار میباشد .

مخزن دستگاه از نوع تانک پک تایوان میباشد که دوام و طول عمر مناسبی در کنار کیفیت بالا در نگهداری اب ذخیره شده در ان را دارا میباشد . همچنین نصب بصورت رایگان در محل توسط نصابهای حرفه ای و با تجربه انجام و تحویل مشتری میگردد.

سایر قطعات دستگاه اکواگلد از نوع کاملا مرغوب بوده و دارای گارانتی میباشد . در صورت خرابی هر کدام از قطعات در طول زمان قطعات موجود در بازار تا ده سال  میباشد.

 

 

 

 

سیستم تصفیه اب اکواجوی چگونه است ؟

اسمز معكوس (Reverse Osmosis): یک فرایند فیزیكی است كه می توان از محلولی (حلال + ناخالصی) به كمك یك غشاء نیمه تراوا، حلال تقریبا خالص تهیه كرد. بعنوان مثال به كمک این روش می توان از آب شور، آب آشامیدنی مطلوب تهیه كرد.

اسمز معکوس یکی از بهترین روش ها برای حذف یونه ای محلول در آب است. از آنجا که فقط مولکول های آب قادر به عبور از منافذ غشای نیمه تراوا هستند ، در نتیجه تقریبا تمامی یون ها و مولکول های محلول ( از جمله نمک ، قند و املاح موجود در آب ) پشت غشاء باقی می مانند و از آب حذف می شوند.

اسمز معكوس می تواند تا ۹۸% مواد معدنی حل شده و مواد آلی و كلوئیدی آب را حذف كند.

فروش تصفیه اب در مشهد

دارا بودن استاندارد‌های بین‌المللی

تمام اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی دارای استانداردهای بین‌المللی از سازمان‌های معتبر جهانی می‌باشند. این استانداردها به شما اطمینان می‌دهند که این محصول کاملاً با کیفیت می‌باشد و عملکرد آن به گونه‌ای است که از نظر حفظ سلامت تأیید شده است. خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی به شما این اطمینان را می‌دهد که یک دستگاه تصفیه آب استاندارد و سالم که دارای گواهینامه‌های تأییدیه‌ی بین‌المللی است را خریداری کرده‌اید و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خانواده شما را تضمین می‌کند. بنابراین می‌توانید برای سلامت اعضای خانواده خود بهتر و آرام‌تر برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *