آنچه میخوانید

تعمیرات و سرویس تصفیه آب در مشهد 10% off

تعمیرات و سرویس تصفیه آب در مشهد 10% off

دسترسی به آب آشامیدنی سالم همواره به عنوان یکی از نیاز های اساسی و اصلی بشر در طول تاریخ شناخته شده است. آب آشامیدنی به عنوان یکی از مهم ترین نیاز های اصلی انسان برای ادامه بقا و زندگی می باشد. از این رو نیاز است تا هر فرد با مصرف آب آشامیدنی سالم، این مورد از نیاز زندگی خود را تامین نماید. نیاز است که بدانید مصرف آب های آشامیدنی که حاوی مواد مضر هستند می تواند تاثیرات زیادی را در ابتلای افراد به بیماری ها داشته باشد. چرا که آب آشامیدنی نا سالم تاثیر مستقیم در ایجاد بیماری های حاد در قسمت های مختلف بدن دارد.

بسیاری از محققان برای رفع چنین مشکلاتی اقدام به ارائه دستگاه های تصفیه آب کرده اند که امروزه در بسیاری از منازل موجود است. دستگاه های تصفیه آب به دلیل ساختار خاص خود نیازمند سرویس تصفیه آب در مدت زمان مشخصی هستند. چرا که سرویس آن ها سبب کارکرد بهتر دستگاه شده و همچنین باعث می شود تا شما زندگی سالم تری را داشته باشید. بدین منظور مراکز بسیار زیادی در رابطه با این مسئله تاسیس شده اند تا این نیاز خانوار را بر طرف سازند.

تعمیر تصفیه آب در مشهد با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت

برای تعمیر تصفیه اب در مشهد و سرویس های دوره ای ان میتوانید با شماره های تماس 0915705891238695089 با ما در تماس باشید و بعد از یک بار تعویض فیلتر توسط ما در مشهد ادرس و تلفن شما در سیستم تعویض فیلتراسیون هوشمند ثبت و هر 6 ماه برای شما یاداوری میشود .

دستگاه تصفیه آب چیست؟

بر اساس تحقیقات گسترده انجام شده توسط محققان، آب به دلیل ساختار مولکولی غیر معمول می تواند ترکیبات مختلفی را شکل دهد. به دلیل این که آب ها در چرخه طبیعت در حال گذر هستند دچار آلودگی های زیادی می شوند. آلودگی های موجود در آب می تواند به مرور زمان وارد بدن انسان شده و آسیب های دشواری را ایجاد کند. بدین ترتیب محققان برای رفع این موضوع اقدام به ساخت دستگاه تصفیه آب و ارائه به خدمات سرویس تصفیه آب کرده اند.

فیلتر های مهم تصفیه کننده

در ساختار این دستگاه، فیلتر های مخصوصی توسط مراکز سرویس تصفیه آب در این محصول نصب شده است. در واقع فیلتر های تصفیه کننده مهم ترین نقش را در رساندن آب آشامیدنی سالم به بدن شما دارند. این فیلتر ها می توانند سرب موجود در آب و انواع پاتوژن ها و همچنین کلر، مواد مدنی و میکروب های اضافه موجود در آب را به طور کامل از بین ببرند. تمامی مواد ذکر شده می توانند به مرور زمان سبب مختل شدن سیستم های مختلف بدن شوند.

یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از دستگاه های تصفیه آب به وجود آمده و شاهد سرویس تصفیه آب در این حوزه هستیم، روشن و خاموش شدن دستگاه است. بسیاری از کاربران و مشتریان پر سابقه این دستگاه ها معتقد هستند برخی اوقات، این محصولات به دلیل ساختار متفاوت خود به طور اتوماتیک روشن و خاموش می شوند. این موضوع باعث می شود تا نشانه هایی از خرابی در دستگاه شما دیده شود. همچنین برخی اوقات نیز شاهد کاهش میزان آب در مخزن ذخیره و یا از بین رفتن کیفیت آب مطلوب هستیم. این موارد نیز می توانند نشانه هایی از خرابی دستگاه تصفیه باشند.

اغلب مراکز تعمیرات تصفیه آب در حین برخورد به چنین نشانه هایی اقدام به بررسی بخش های مختلف دستگاه می کنند. برای مثال قسمت هایی همچون سوییچ کنترل فشار بالا و پایین و بررسی برق دستگاه باید بررسی شود. تعمیرکار در چنین مواقعی قسمت های دیگر شما را همچون پمپ دستگاه شما و فشار ورودی را بررسی می کند.

ارائه رفتار های غیرطبیعی از دستگاه تصفیه آب نشانه چیست؟

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده رفتار های غیر طبیعی نیز وجود دارند که به عنوان نشانه خرابی دستگاه شناخته می شوند. برای مثال بسیاری از تعمیرکاران مجرب شاهد ایجاد صدا های بسیار بد از سوی چنین دستگاه هایی هستند. البته در برخی اوقات چنین مشکلاتی با کاهش آب و استفاده مداوم از دستگاه حل می شود. البته نیاز است تا حتما با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید تا دچار مشکلات سنگین تر نشوید.

 

تعمیرکاران دستگاه تصفیه

در ابتدا باید بگوییم که هیچ مرکز سرویس تصفیه آبی نمی تواند زمان دقیق و معینی را برای تعویض فیلتر ها تعیین کند. زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب به عوامل متنوعی همچون میزان استفاده از دستگاه، نوع آب دریافتی شما و نوع برند دستگاه شما بستگی دارد. بدین ترتیب شما باید حتما با توجه به سه اصل ذکر شده اقدام به تعویض فیلتر کنید.

اما بر اساس ادعای شرکت های پر سابقه در تولید دستگاه های تصفیه آب و مراکز سرویس تصفیه آب، به طور معمول باید فیلتر های پلی پروپیلن طی 6 ماه یکبار در دستگاه شما به طور کامل تعویض گردند. معمولا این فعالیت توسط مراکز سرویس تصفیه آب انجام می شوند اما امکان تعویض توسط خود فرد نیز وجود دارد. همچنین فیلتر کربن به کار رفته در دستگاه نیز مدت عمری 6 ماهه دارد و باید در این بازه زمانی تعویض شود. چرا که فیلتر کربن در این مدت زمان خاصیت جذب کنندگی خود را از دست می دهد.

فیلتر ممبران به کار گرفته شده در دستگاه شما نیز می تواند عمری یک الی دو ساله داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که این موضوع وابسته به نوع فیلتر و نحوه کارکرد دستگاه نیز می باشد. فیلتر های کربن بلاک، مینرال و قلیایی نیز باید توسط مراکز سرویس تصفیه آب در طول یکسان تعویض شوند.

بررسی تمامی مبانی دستگاه تصفیه آب

سرویس تصفیه آب در مشهد با 10 درصد off

امروزه مراکز سرویس تصفیه آب بسیار زیادی در سراسر کشور تاسیس شده اند که هر یک از آن ها به فعالیت از طریق روش های متنوع می پردازند. یکی از شهر هایی که میزان استفاده از دستگاه های تصفیه در آن زیاد است، شهر مشهد می باشد. از این رو طبیعی است که مراکز تعمیرات تصفیه آب زیادی در این مناطق وجود داشته باشد.

 اما مجموعه ما به عنوان یکی از برترین مراکز سرویس تصفیه آب در مشهد شناخته می شود که طرح های نوینی را ارائه کرده است. یکی از طرح های ارائه شده توسط تیم ما، ارائه ده درصد تخقیف به مشتریان می باشد. بدین ترتیب شما می توانید برای تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه خود در مشهد با شماره های درج شده ارتباط بگیرید.

تعمیر تصفیه آب در مشهد

تعمیر تصفیه آب در مشهد با عیب یابی دستگاه تصفیه اب شروع میشود به این صورت که ابتدا باید عملکرد دستگاه مورد برسی قرار بگیرد و بعد از پیدا شدن اشکالات دستگاه نسبت به تعمیرات تخصصی ان یا در محل شما یا اگه نیاز بود در کارگاه تخصصی صورت پذیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
فیس بوک تویتر پینترست linkedin تلگرام
قالب وودمارت پلاس دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی ( حرفه ای فروشگاهی ) میباشد ، دموی این اپلیکیشن را میتوانید ازینجا دانلود نمایید