آنچه میخوانید

تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد با استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای

تعمیرات پمپ اب در مشهد

تابستان ها در اغلب نقاط کشور از جمله خراسان رضوی، شاهد افت فشار آب برای منزل مسکونی هستیم. از این رو در خیلی از منازل و مجتمع های مسکونی، از پمپ  های آب استفاده می شود. این وسیله، آب موجود در مخزن را در هنگام کاهش فشار آب، با قدرت مناسبی به درون لوله های ساختمان هدایت می کند. می توان گفت یکی از اصلی ترین نیازهای مربوط به منازل (مخصوصا مجتمع های آپارتمانی) در تابستان‌ها، پمپ های آب هستند. متعاقب این موضوع نیز، ممکن است که پمپ آب نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد. از این رو شما باید تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد را در دستور کار خود قرار دهید.

معمولا شاهد مشکلات مختلفی در پمپ های آب خانگی هستیم. مثلاً کم شدن باد داخل منبع یا قطع و وصل شدن متوالی پمپ به صورت غیر عادی و … از مشکلات رایج در پمپ های آب خانگی هستند. برای تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد، نیازمند تعمیر کار مجرب هستید. مشکلات یک پمپ آب، به صورت کاملاً تخصصی باید مورد بررسی قرار داده شوند و پس از آن، پروسه تعمیر و راه اندازی مجدد پمپ، صورت گیرد. مثلاً کلید اتوماتیک پمپ، از قطعات مهمی است که کار پمپاژ آب، به آن بستگی دارد. کلید اتوماتیک باید با توجه به متراژ لوله کشی، تعداد واحدها و ویژگی های دیگر تنظیم شود.

نصب پمپ های اب ساختمان برای پروژه خیابان نامجو در مشهد

همشهریان گرامی دقت داشته باشید تیم تخصصی مشهد گستر با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات مکانیکی ساختمان در شهر مشهد با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

برای درخواست خدمات شما همواره میتوانید با شماره های تماس : 09157058912 – 38695089  تماس بگیرید 

مشکلات پمپ های آب خانگی

از این رو اگر به هر دلیلی، کلید اتوماتیک پمپ، متناسب با شرایط ساختمان و مجتمع مسکونی نباشد، کارایی آنچنانی نخواهد داشت و شما نمی توانید به خوبی از پمپ آب استفاده کنید. در اینجا می توانید با تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد مشکل کلید اتوماتیک این وسایل را برطرف کنید.

 یکی دیگر از مشکلات رایجی که در هنگام استفاده از پمپ آب مشاهده می شود، این است که آب، از پمپ خارج نمی شود. در این زمینه شما باید مشخصات مختلفی از پمپ را مورد بررسی قرار دهید. بررسی کنید که لوله های متصل به پمپ و مخزن مشکلی نداشته باشند. اگر در این لوله ها مشکلی ندیدید، برای تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک بخواهید.

اموزش تعویض تیوپ پمپ اب و تنظیم باد منبع تحت فشار

برای تعویض تیوپ پمپ اب خود که دارای منبع تحت فشار یا در اصطلاح مخزن میباشد میتوانید از اموزش زیر که براتون گذاشیم استفاده نمایید.

 اهمیت تناسب پمپ آب و مخزن

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم که در هنگام خرید و نصب و راه اندازی این وسایل باید به آن توجه کرد، تناسب پمپ آب با مخزن است.  اگر شما مخزن بزرگی داشته باشید، اما پمپ شما کوچک باشد، قاعدتاً این پمپ، توان هدایت آب با فشار  بالا به درون لوله ها را ندارد. از این رو در هنگام خرید پمپ به این موضوع توجه کنید. گاهی اوقات نیز می ‌بینیم که آب به صورت موج دار ( یا اصطلاحاً ضربان دار ) از دستگاه خارج می شود. در چنین حالتی نیز، نیازمند تعمیر پمپ آب هستیم.

پمپ آب باید به صورت متناوب کار کند.  اگر مشاهده کردید که پمپ آبی به صورت بی وقفه فعالیت می کند، نشان دهنده یک مشکل است که در این حالت، باید از یک تعمیر کار پمپ آب در مشهد کمک بگیرید.

 از دیگر مشکلات رایجی که برای پمپ آب خانگی اتفاق می افتد و موجب هزینه ‌ها و خسارات بیشتر می ‌شود. نشت آب از پمپ است. نشت آب یا وجود حباب در آب، از  نشانه های خراب بودن برخی از قطعات پمپ هستند. کاسه نمد موجود در پمپ ممکن است به دلایل مختلفی از جمله رسوب، فرسودگی، خشکی و … دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل، آب داخل پمپ، نشت کند. امکان دارد مشکل در شافت پمپ یا اتصالات خارجی پمپ باشد. به همین دلیل، برای تعمیر و سرویس پمپ آب حتما نیاز دارید که از یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه کمک بخواهید. باید در نظر داشته باشید که تک‌تک قطعات باید به دقت بررسی شود.

تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد با استفاده از روشهای نوین

 یکی از کارهای مهم در هنگام تعمیر و سرویس پمپ آب، هواگیری و تنظیم فشار آن است. هواگیری پمپ سبب می شود تا قطعات داخلی پمپ، بتوانند بهتر فعالیت کنند. در نظر داشته باشید که کار کردن پمپ بدون آب، باعث ایجاد مشکل در الکتروموتور آن می شود و در کل امکان دارد که پمپ بسوزد. به همین دلیل تا آنجا که ممکن است پمپ را بدون آب، روشن نکنید. به طور کلی توصیه می شود که هر ۶ ماه یکبار، پمپ به صورت کامل سرویس شود و از تعمیرکار پمپ آب در مشهد برای نصب و راه اندازی و حل مشکلات آن، کمک بگیرید.

تعمیرات پمپ اب در مشهد

محل قرارگیری پمپ یکی از نکات بسیار مهم به شمار می آید. از آنجایی که پمپ آب معمولاً دارای صدا و لرزش است، باید مکان قرارگیری پمپ به گونه ای باشد که از لرزش زیاد آن جلوگیری کند. یکی از اصلی ترین ویژگی ها که در هنگام تعمیر پمپ، تعویض بلبرینگ ها است. بلبرینگ ها معمولاً پس از مدتی فعالیت ( بسته تعداد دور آن ها ) خراب می شوند.

تعمیر کار پمپ آب مشهد

شما می توانید از تعمیرکار برای تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد بهره مند شوید. برای خرید یک برند خوب و با طول عمر بالا هم، می توانید از تعمیرکاران و متخصصین ابن حوزه مشاوره بگیرید. مثلاً امروزه برخی از فروشندگان ادعا می‌ کنند که پمپ های بدون صدا به فروش می رسانند. در نظر داشته باشید که هیچ پمپ بدون صدایی، فعلاً در در بازار وجود ندارد. به عبارت دیگر، همه پمپ ها صدا تولید می کنند.

 نصب و راه اندازی پمپ آب کار تخصصی است و تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد  را باید به افراد متخصص بسپارید. مهار وزن لوله، ارتفاعی که پمپ باید از زمین داشته باشد، بررسی صحت عملکرد پروانه پمپ، صحت عملکرد آلارم ها و همه این موضوعات، کارهای تخصصی هستند که بررسی آنها توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای، سبب می‌ شود که یک پمپ بتواند بهتر فعالیت کند.   

مجموعه ما با به کارگیری متخصصین مجرب و تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه، آماده ارائه خدمات حوزه تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد است. اگر به هر دلیلی نیازمند نصب و راه اندازی و تعمیر پمپ آب هستید و مشکلاتی از جمله یکسره شدن پمپ و عدم خاموشی آن، کم شدن باد درون مخزن، گیرپاژ پمپ، خارج شدن پمپ از تنظیم و … برای شما اتفاق افتاد ،کافیست که با تعمیرکاران حرفه ای و مجرب موسسه ما تماس حاصل فرمایید.

طرح تعویض پمپ فرسوده با نو در مشهد

شما میتوانید اگه پمپ فرسوده ای دارید انرا بایک پمپ نو تعویض نمایید برای این کار میتوانید با ما تماس بگیرید .

معرفی چند نمونه پمپ اب برای استفاده در منازل

پمپ نیم اسب وایز 

این پمپ اب کوچک بوده و در طبقات همکف تا دوم میتوانید استفاده نمایید به لحاظ کیفیتی دارای درجه کیفی 3 میباشد که دوام و عمر مصرف از این پمپ به میزان نگهداری درست شما از این دستگاه پمپاژ اب خانگی دارد. پمپ های نیم اسب ساختمان کیفیت هایی متفاوت دارند که شما در حال حاضر برای مشاوره میتوانید با ما در مشهد تماس بگیرید

پمپ آب نیم اسب وایز

پمپ یک اسب جتی اسکواردی

پمپ یک اسب سیم پیچ مسی میباشد و فشار اب ان تا طبقه چهارم ساختمان خوب و عالی است به نسبت قیمتی از 21000000 تومان شروع وتا 2800000 تومان میشود پمپ هایی توی این رده از قیمت را با کیفیت انتخاب نمود و از فشار اب ان استفاده نمود .

پمپ 1 اسب اسکواردی

پمپ یک اسب فشار بالا

این پمپ ها از سری پمپ های یک اسب از نوع سیم پیچ مس میباشد و دارای فشار اب پمپاژ بالایی میباشد به طوری که در طبقات بالا مثلا طبقه 6 نیز فشار خوبی به مشتری ارائه میدهد از این رو با مشورت و هماهنگی با مشاور انتخاب پمپ اب میتوانید جهت تامین فشار اب واحد مسکونی خود از اینگونه پمپ ها استفاده نمایید .

انواع پروانه های پمپ اب

پروانه بسته پمپ اب :

در این مدل همانطور که معلوم میباشد پره ها بین دو صفحه ی دایره ای قرار گرفته اند و سیالات از طریق کانال مابین این دو صفحه و بین پره ها عبور میکند .

این طرح پروانه بیشترین جریان را وسط چشم پروانه ایجاد میکند و بیشتر این نوع از پروانه برای پمپ های سانتریفیوژ مورد استفاده قرار میگیرد .

این نوع از پروانه فقط برای سیالات تمیز مورد استفاده قرار میگیرد .

پروانه ی نیمه باز پمپ اب : 

در این طرح پره های پروانه از یکطرف به یک صفحه ی دوار وصل شده اند و از طرف دیگر به سمت بخش داخلی پمپ باز هستند .

این طرح نسبت به مدل بسته کار امدی کمتری دارد بین پره ها با سیال درون کلگی در ارتباط است به کمک این نوع پروانه پمپ مبتواند سیالاتی با میزان مشخصی از مواد معلق را با ویسکوزیته ی مشخص جابجا نماید .

پروانه ی باز پمپ اب : 

در پمپ های سانتریفیوژ پروانه باز پره های پمپ دو طرف باز و از انجایی که پره ها از هیچ طرفی تکیه گاه ندارند نسبت به دو مدل دیگر ضعیف تر عمل میکند زیرا در این مدل سیال ما بین پره ها با سیال درون کلگی پمپ اب در ارتباط است و کار امدی کمتری دارد .

پروانه باز پمپ اب برای انتقال سیالات حاوی مواد جامد معلق و ناخالصی طراحی شده اند ولی پمپ های این مدل ضعیف تر و کوچکتر میباشند تا پره های پمپ اب دچار شکستگی نشوند.

هد و دبی پمپ اب چیست ؟

هد:

هد یا فشار پمپ یعنی در شرایط استاندارد یک پمپ تا چه ارتفاعی می‌تواند سیال را بالا برد. در پمپ‌های سانتریفوژ واحد اندازه‌گیری هد بر حسب متر (m) یا فوت (ft) بوده و برای پمپ‌های روتاری و جا به جایی مثبت اغلب فشار پمپ بر حسب Bar، پوند بر اینچ مربع (PSI)، کیلو پاسکال (kPa) می‌باشد.

همان‌طور که در فوق ذکر شد در پمپ‌های سانتریفوژ واحد هد متر می‌باشد و این بدین معناست که پمپ تا چند متر ارتفاع سیال را بالا می‌برد.

برای مثال هد پمپی حداکثر ۲۳ متر است، یعنی که پمپ مورد نظر می‌تواند ۲۳ متر سیال را تحت فشار بالا ببرد.

اصطلاح تحت فشار در پمپ‌های گریز از مرکزی که توانایی انتقال سیال را به درون شلنگ یا لوله دارند و نمی‌توانند سیال را پرتاب کنند، استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است عدد هد هر پمپ روی آن درج شده است اما باید توجه داشته باشیم حداکثر هد هر پمپ در شرایط آزمایشگاهی و استاندارد اندازه‌گیری شده و برای ساختمان‌هایی که شرایط لوله کشی در وضعیت استاندارد نمی‌باشد نباید به آن عدد بسنده کرد و همچنین عدد حداکثر هد پمپ درباره لوله‌های مستقیم و صاف صادق می‌باشد.

دبی:

دبی به حجم یا مقدار سیال جا به جا شده در مدت زمان مشخص گفته می‌شود به عبارت دیگر دبی حجم یا مقدار سیالی است که از مکان مشخصی در واحد زمان عبور می‌کند و دبی پمپ یعنی اینکه پمپ مورد نظر در واحد زمان توانایی جا به جایی چه میزان از سیال را دارد. لازم به ذکر است واحد دبی متر مکعب بر ثانیه می‌‌‌باشد.

برای مثال پمپ ۱ اسب بشقابی در ارتفاع ۱۰ متر ۱۰لیتر سیال به ما می‌دهد و در ارتفاع ۲۰ متر ۷لیتر سیال.

از مثال بالا در می‌یابیم که هد و دبی مکمل و پشتیبان هم می‌باشند. از جهتی دبی زمانی کاربرد دارد که چند مصرف‌کننده برای سرویس‌دهی پمپ در جریان مسیر وجود داشته باشد در این صورت اگر پمپ نصب شده دارای دبی کم باشد نمی‌تواند به مصرف کننده‌ها به خوبی سیال را برساند. این موضوع در هد نیز صادق است، پمپی که دبی آن بالا باشد اما هد آن کم باشد در طبقات فوقانی دچار قطعی خواهیم شد.

پمپ‌‌‌های سانتریفوژ باید در محدوده مجاز تعیین شده هد و دبی شرکت سازنده کار کنند در غیر این صورت باعث بروز مشکلات و خرابی‌های فراوانی در پمپ می‌شود. این محدوده مجاز تعین شده هد و دبی در پمپ‌های سانتریفوژ روی پلاک نصب شده روی پمپ قابل مشاهده بوده. در ادامه به واکنش پمپ در دبی بالاتر یا پایین‌تر از حد مجاز می‌پردازیم:

در صورتی که سیال مورد استفاده در پمپ پایین‌تر از حد مجاز تعیین شده روی پلاک پمپاژ شود پس از گذشت مدتی از کارکرد پمپ به دلیل عدم وجود توازن بر روی محور پمپ فشار زیادی روی بیرینگ‌های شفت وارد می‌شود و همچنین به علت وجود فشار روی پمپ، مکانیکال سیل نیز دچار مشکل می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد تا جایی که باعث نشتی از پمپ شود. لازم به ذکر است اگر دبی پمپاژٰ شده بسیار پایین‌تر از از بازه مجاز باشد علاوه بر مشکلات به وجود آمده باعث به شدت گرم شدن بدنه پمپ نیز می‌شود.

از دیگر مشکلاتی که در صورت پایین بودن دبی برای پمپ به وجود می‌آید، می‌توان به افزایش فشار روی یاتاقان بخاطر عدم توازن بر روی محور پمپ‌ها اشاره کرد.

از جهت دیگر اگر سیال پمپاژ شده توسط پمپ دارای دبی بالاتر از حد مجاز باشد، پس از گذشت مدتی از کارکرد پمپ، پدیده‌ی کاویتاسیون رخ می دهد. یعنی به علت ورود سیال با سرعت بسیار بالا به درون پمپ، مقداری از آن تبخیر می‌شود و سیال تبخیر شده در مجاورت پروانه به خاطر بالا رفتن فشار موضعی به حبابچه‌هایی تبدیل می‌شود و به خاطر ضربه زدن این حبابچه‌ها به پروانه‌های پمپ، پروانه دچار خوردگی می‌شود و باعث پایین آمدن راندمان پمپ می‌شود. به عبارت دیگر در پمپ‌ها پدیده کاویتاسیون باعث ایجاد فرسودگی زیاد اجزای سازنده و قطعات پمپ می‌شود و می‌تواند طول عمر پروانه یا پمپ را به طور چشمگیری کاهش دهد. 

 

1 نظر در “تعمیرات و نصب 100%عالی پمپ اب در مشهد با استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
فیس بوک تویتر پینترست linkedin تلگرام
قالب وودمارت پلاس دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی ( حرفه ای فروشگاهی ) میباشد ، دموی این اپلیکیشن را میتوانید ازینجا دانلود نمایید