تعمیر پکیج در مشهد

پکیج از جمله وسایل گرمایشی جدید است که برای گرم کردن آب رادیاتورها جهت ایجاد جریان آب گرم در شوفاژها مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج ها به عنوان یکی از وسایل گرمایشی بسیار محبوب در ایران شناخته می شوند. برندهای متنوع از این دستگاه در بازار به خوبی یافت می شود.برندهایی مانند پکیج بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، فرولی و ... اشاره کرد. هر کدام از پکیج های ذکر شده دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. بنابراین، از نظر کیفیت می توان گفت که این پکیج ها بسیار باکیفیت هستند و طول عمر آن ها نیز بالاست. اما به هر حال پس از گذشت چندین سال از کارکرد این پکیج ها، احتمال خرابی آن ها وجود خواهد داشت. در این زمان است که توصیه ما به شما دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد است.

تعمیر پکیج در مشهد می تواند به صورت اصولی انجام شود تا خیالتان از بابت نتیجه کار راحت گردد. همین موضوع باعث شده تا مجموعه های مختلفی در حوزه تعمیرات پکیج در مشهد فعالیت خودشان را آغاز کنند. اما بسیار مهم است که یک مجموعه معتبر را برای دریافت این خدمات انتخاب کنید تا نگران خرابی مجدد پکیج پس از تعمیر نباشید. مشهد گستر یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده تعمیر پکیج در مشهد شناخته می شود.

تعمیر پکیج در مشهد

تعمیر پکیج در مشهد (تمیز کردن صافی شوفاژ )

تعمیر پکیج در مشهد (نمونه کار)

این پکیجی که براتون در اینجا فیلمشو اپلود کردم به علت اینکه به مدت 3 سال سرویس دوره ای ان انجام نشده است دچار عدم کارد صحیح شده است که مشتری با یک تماس با مشهد گستر برای تعمیر پکیج در مشهد  سرویسکار ماهر ما به محل اعزام شد و در نتیجه دستگاه برای سرویس کامل و رفع عیوب ایجاد شده به کارگاه انتقال پیدا کرد که سرویس دستگاه پکیج در مشهد انجام شد .

بعد از انجام سرویس دستگاه پکیج توسط تعمیرکار ماهر پکیج در مشهد گستر دستگاه برای نصب در محل اماده میشود .شما میتوانید از طریق لینک زیر ویدئو را مشاهده نمایید .

یه نمونه دیگه از خدمات مشهد گستر

اهمیت سرویس دوره ای برای پکیج های دیواری

تعمیر پکیج در مشهد

قبل از اینکه بخواهیم در مورد خدمات تعمیر پکیج در مشهد صحبت کنیم، باید در مورد اهمیت سرویس دوره ای برای پکیج ها حرف بزنیم. به طور کلی، پکیج ها از جمله محصولاتی هستند که با آب سر و کار دارند. احتمال گرفتگی لوله های این پکیج ها در اثر رسوب آب وجود دارد. از طرفی ممکن است قطعات پکیج پس از گذشت مدت زمانی دچار خرابی شوند و عملکرد پکیج را تحت تاثیر قرار دهند.

همه این موضوعات ایجاب می کنند تا افراد دارای پکیج حتما از افراد متخصص برای سرویس دوره ای پکیج دیواری کمک بگیرند.

سرویس دوره ای پکیج برای پیشگیری از خرابی ناگهانی پکیج ضروری است. اگر می خواهید در روزهای سرد زمستان با مشکل خرابی ناگهانی پکیج و گرفتگی لوله ها و … مواجه نشوید، باید حتما از خدمات سرویس دوره ای برای پکیج دیواری کمک بگیرید. سرویس دوره ای معمولا هر یک سال یک بار انجام می شود. برای سرویس پکیج دیواری، تمامی قطعات به صورت تک به تک بررسی می شوند تا در صورت خرابی بتوان آن ها را با روش های مناسب تعمیر نمود.
بنابراین، نتیجه می گیریم که پیشگیری از خرابی پکیج ایرانی یا خارجی موجود در بازار، بهتر از تعمیر آن است! پس سعی کنید که از خدمات سرویس دوره ای پکیج دیواری در مشهد کمک بگیرید و با خیالی راحت در روزهای سرد زمستان از پکیج دیواری خودتان استفاده کنید.

تعمیر پکیج در مشهد

چه زمانی نیاز به دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد داریم؟

یکی از سوالات رایجی که برای افراد در هنگام خرابی یا عملکرد نادرست پکیج پیش می آید این است که چه زمانی باید از خدمات تعمیر پکیج در مشهد استفاده کنند؟

تعمیر پکیج در مشهد

برای دریافت خدمات پکیج ایران رادیاتور  و بوتان در مشهد میتوانید از ما کمک بگیرید .

 

همانطور که اشاره کردیم، دریافت خدمات سرویس دوره ای پکیج در مشهد می تواند بیشتر از دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد اهمیت داشته باشد. چرا که به هر حال با سرویس دوره ای می توانید از خرابی بیشتر پکیج های خودتان جلوگیری کنید. اما در حال حاضر بحث ما با افرادی است که از خدمات سرویس دوره ای پکیج استفاده کرده یا نکرده اند. ولی در حال حاضر با مشکل خرابی پکیج در مشهد مواجه شده اند. در این زمان است که باید حتما با افراد متخصص در حوزه تعمیر پکیج در مشهد ارتباط بگیرید.
هر زمانی که متوجه نقص عملکرد پکیج شدید، می توانید از خدمات تعمیر پکیج در مشهد استفاده کنید. مثلا اگر احساس می کنید که پکیج گرمای کافی ندارد و یا در طول روز چندین بار خاموش و روشن می شود، می توانید خیلی سریع از خدمات فوری تعمیر پکیج در مشهد استفاده کنید. چون معمولا این مشکلات نشانه های اولیه خرابی هستند و پس از گذشت زمان شاهد مشکلات دیگری در پکیج نیز خواهیم بود. البته مشکلات رایجی نیز در پکیج های دیواری وجود دارند که می توانید در صورت بروز هر کدام از آن ها، از خدمات تعمیرات پکیج در مشهد استفاده کنید.

تعمیر پکیج در مشهد

تاثیر داشتن تجهیزات بروز و تخصصی در تعمیر پکیج در مشهد گستر

داشتن تجهیزات برای یک سرویس کار ماهر پکیج الزامی است چون نداشتن تجهیزات مورد نیاز باعث اتلاف وقت مشتری و در نتیجه عدم رضایت مشتری از خدمات دریافت نموده میشود که این برای تیم تخصصی ما در زمینه تعمیرات پکیج مهم میباشد .

از طرفی اذیت شدن خود سرویسکار هم باعث بهم ریختن تمرکز و عدم ارائه صحیح خدمات به مشتری میشود .

ما برای حل این مشکل بهترین تجهیزات و سرویسکاران را برای شما گرد هم اورده ایم تا با دریافت خدمات از ما بدون دغدغه در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما رفع شود .

تست و راه اندازی پکیج در مشهد

ما دستگاه های پکیج را بصورت کامل سرویس مینماییم و بعد از تست و راه اندازی و چکاپ کامل اگر مشکلی نداشت درمحل نصب و راه اندازی مجدد میشود.

تعمیر پکیج در مشهد

دلایل رایج خرابی پکیج های دیواری

پکیج دیواری و انواع ان مانند پکیج ایران رادیاتور در مشهد یکی از انواع وسایل گرمایشی است که بروز هر گونه اختلال در آن می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. به طور کلی، مشکلات بسیار متنوعی وجود دارند که در پکیج های دیواری به وجود می آیند. اما از جمله مشکلات رایج که باعث خرابی پکیج های دیواری می شوند، شامل موارد زیر می باشند. در صورتی که دارای پکیج دیواری هستید و با هر یک از مشکلات زیر مواجه شده اید، بهتر است که خیلی سریع به دنبال راه حل رفع آن باشید. هیچ فردی به جز یک فرد متخصص نمی تواند مشکل پکیج دیواری شما را شناسایی کند و به دنبال روشی برای رفع آن باشد.

تعمیر پکیج در مشهد

⦁ عدم کارکرد پمپ پکیج

یکی از مشکلات رایج در پکیج های دیواری این است که پمپ پکیج کار نمی کند. پمپ پکیج می تواند در اثر عوامل مختلفی کار نکند. مثلا اگر روتور پمپ خراب شود یا اینکه سیم پیچ ها و خازن ها سوخته باشند. گاهی اوقات نیز پمپ پکیج گیرپاژ کرده و می توان مشکل آن را با یک تعمیر ساده برطرف کرد.

⦁ بالا رفتن فشار پکیج

برخی از افراد در هنگام روشن کردن پکیج در حالت زمستان، شاهد بالا رفتن فشار در پکیج هستند. عوامل بسیار متنوعی وجود دارند که می توانند باعث بالا رفتن فشار پکیج شوند. از جمله عوامل ساده برای بروز این مشکل، اختلال در پمپ پکیج و کثیفی صافی برگشت پمپ می باشد. در مواردی نیز ممکن است دیافراگم منبع انبساط سوراخ شده باشد.

 

چرا پکیج با حالت انفجاری روشن میشود؟

دلایلی که ممکن است باعث روشن شدن پکیج با حالت انفجاری شود، عبارتند از:


دمای بالا:

استفاده از پکیج‌هایی با حالت انفجاری در محیط‌های با دماهای بالا، مثل اطراف آتش، می‌تواند شرایط انفجار را ایجاد کند. در این شرایط، حرارت اضافی به بستر یا مواد قرار گرفته در پکیج، باعث اعمال فشار بالا بر روی اجزای داخلی شده و به افزایش قابلیت انفجار پکیج منجر می‌شود.

جریان الکتریکی غیرمنظم:

 استفاده از سیستم‌های برقی با جریان نامنظم و ناپایدار، می‌تواند باعث ایجاد اختلالات و نقص‌هایی در پکیج شود که در نهایت به روشن شدن آن به صورت انفجاری منجر می‌شود

طراحی و ساخت پکیج :

به دلیل اشتباهات در طراحی و ساخت پکیج، ممکن است نقص‌هایی در سیستم ایمنی پکیج وجود داشته باشد. این نقص‌ها می‌توانند به علت استفاده از مواد با کیفیت پایین، رعایت نکردن استانداردهای لازم یا انجام نادرست عملیات ساخت، منجر به روشن شدن پکیج با حالت انفجاری شوند.

 

به طور کلی، روشن شدن پکیج با حالت انفجاری نشانه‌ای است که نقصی در سیستم ایمنی آن وجود دارد و باید یک متخصص به صورت فوری مورد بررسی قرار داده شود

برای دریافت خدمات در مشهد در این زمینه میتوانید با شماره های تماس : 09157058912 و 38695089 با ما تماس بگیرید  تا کارشناسان متخصص ما در زمینه تعمیر پکیج در مشهد برای ارائه خدمات فنی در محل شما حاضر شوند.

تعمیر پکیج در مشهد

⦁ یخ زدگی پکیج

یخ زدگی پکیج یکی از مشکلات رایج در پکیج های دیواری است که البته نیاز به تعمیر ندارد و بیشتر می توان با اقدامات پیشگیری کننده، مشکل پکیج را برطرف کرد. اگر مدت طولانی از پکیج استفاده نمی کنید، بهتر است که آب درون پکیج را تخلیه نمایید. با قطع کردن آب و برق و گاز پکیج، می توانید با خیالی راحت بعدا از این پکیج ها استفاده کنید.
ولی اگر شرایط شما به گونه ای است که مدت زمان کوتاهی از پکیج استفاده نمی کنید، بهتر است که آن را خاموش نکنید و در حالت استند بای قرار دهید. در این صورت برق دستگاه قطع نمی شود و سیستم ضد گیرباژ و یخ زدگی نیز فعال خواهد شد.

⦁ عدم داغ شدن پکیج

یکی از مشکلات رایج که اتفاقا با روش های مختلفی نیز قابل حل است، روشن شدن پکیج اما داغ نشدن آن است. دلایل بسیار متنوعی برای بروز این مشکل وجود دارند که از جمله آن ها می توان به خرابی سنسور دما، رسوب گرفتن مبدل اصلی و ثانویه و محبوس شدن هوا در پکیج است. در صورتی که پمپ پکیج ضعیف شده باشد، باز هم احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

داغ شدن بیش از حد آب توسط پکیج

یکی از وظایف اصلی پکیج این است که آب را گرم کند. گرم نشدن آب می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود آورد. اما گاهی اوقات آنقدر آب پکیج گرم می شود که نمی توان آن را تحمل کرد. در این زمان احتمالا ترموستات پکیج دچار مشکل شده است. می توان با تعویض یا تعمیر ترموستات پکیج، مشکل را به طور کامل رفع کرد.

⦁ سرد بودن بخش بالایی رادیاتورها

بسته بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور یکی از ساده ترین دلیل بروز این مشکل در رادیاتورها است. همچنین، در صورتی که فشار داخل پکیج پایین باشد یا هوا در مدار شوفاژ وجود داشته باشد، احتمال بروز این مشکل افزایش پیدا خواهد کرد.

بروز صدای زیاد و غیر عادی از دستگاه پکیج

تعمیر پکیج در مشهد

یکی از مشکلات رایج پکیج دیواری که اتفاقا بسیار ساده نیز قابل حل است، تولید سر و صدای زیاد در پکیج است. این مشکل زمانی اتفاق می افتد که در پکیج هوای زیادی اشغال شده باشد. در این زمان می توان با هواگیری پکیج، مشکل را حل نمود.

تعمیر پکیج در مشهد

⦁ سرد بودن بخش پایینی رادیاتورها

اگرچه شاید دو مشکل سرد بودن رادیاتورها با هم مشابهت بسیار زیادی دارند. ولی باید توجه داشته باشید که مهم است بخش بالایی رادیاتورها سرد هستند یا بخش پایینی آن ها. وجود رسوب و لجن در مسیر خروج رادیاتور، می تواند دلیلی برای سرد بودن بخش پایینی رادیاتورها باشد. از طرفی اگر رادیاتورها تراز نباشند یا اینکه شیر خروجی رادیاتورها بسته و نیمه باز باشند، احتمال بروز این مشکل وجود خواهد داشت.

⦁ نشت دود به داخل خانه

یکی از مشکلات رایج که می تواند خطرناک نیز باشد، نشت دود پکیج به داخل خانه است. در این صورت احتمال اینکه مسیر دودکش پکیج مسدود شده باشد، وجود دارد. سوختن ناقص گاز ورودی، دوده زدگی فین های مبدل اولیه دستگاه و یا بروز مشکل در خروج گاز مونوکسید کربن و …، همگی می توانند دلیلی برای بروز این مشکل باشند.

⦁ بالا رفتن فشار پکیج حتی در زمان خاموش بودن آن

گاهی اوقات پکیج دیواری به دلایلی خاموش است، ولی فشار پکیج بالا است. در صورتی که شیر پرکن دستگاه باز باشد یا کاملا بسته نشده باشد، احتمال بالا رفتن فشار پکیج افزایش پیدا می کند. اما گاهی نیز مشکل از خرابی قطعات و تجهیزات داخل پکیج مانند شیر پرکن می باشد. در برخی از مواقع نیز به هم متصل بودن مبدل اولیه و ثانویه دستگاه، می تواند دلیلی برای بروز این مشکل باشد.

⦁ شنیدن صدای شر شر آب از داخل رادیاتورها

اگر احساس می کنید صدای غیر طبیعی مانند شر شر آب از داخل رادیاتورها را می شنوید، بهتر است که با تعمیرکار پکیج در مشهد ارتباط برقرار کنید. در اکثر موارد مشکل از وجود هوا در سیستم شوفاژ می باشد. اما در برخی از موارد نیز افت فشار در پکیج، باعث بروز این مشکل می شود.

اعزام تعمیرکار پکیج به محل

تعمیر پکیج در مشهد

تیم تخصصی مشهد گستر برای رفاه حال شما شهروندان گرامی تعمیرکار متخصص پکیج دیواری شما را در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام مینماید 

منظور از کد خطا در پکیج دیواری چیست؟

تعمیر خطای پکیج در مشهد

یکی از موضوعاتی که حتما تا به حال در مورد آن شنیده اید، کد خطا در پکیج دیواری است. هر یک از برندهای پکیج دیواری دارای یک سری سیستم های نرم افزاری نیز می باشند که امکان مشاهده خطاهای مختلف را برای افراد فراهم می کنند. به طور کلی، کد خطا در پکیج دیواری نشان دهنده خرابی پکیج است. هر یک از پکیج های دیواری بر اساس مدل ها و برندهایی که دارند، یک سری کدهای خطا را نیز به خودشان اختصاص داده اند. این کدها می توانند دلیل بروز مشکل را در پکیج دیواری مشخص کنند.

در راهنمای پکیج های دیواری، امکان مشاهده انواع کدهای خطا و دلیل بروز آن ها وجود دارد. اما معمولا افرادی که به طور تخصصی در حوزه تعمیر پکیج در مشهد فعال اند، با تمامی این کدها آشنا هستند و می دانند که چرا آن ها اتفاق افتاده اند.

بنابراین، هر یک از ارورها و کدهای خطایی که برای پکیج های دیواری وجود دارند، می توانند نشان دهنده خرابی پکیج های دیواری باشند. بهتر است که در صورت مشاهده هر یک از کدهای خطا در پکیج دیواری، با تعمیرکار حرفه ای پکیج دیواری در مشهد ارتباط بگیرید و به صورت تخصصی از این خدمات استفاده کنید. چون به هر حال شناسایی هر یک از این کدهای خطا نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.

اهمیت دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد از افراد خبره و کاربلد

تعمیر پکیج در مشهد

یکی از اشتباهات رایجی که در مورد تعمیرات پکیج در مشهد وجود دارد این است که افراد بدون توجه به تجربه و یا تخصص فرد، با یک فرد هماهنگ می کنند و از خدمات تعمیر پکیج آن استفاده می کنند. اگرچه افراد بسیار زیادی در ایران وجود دارند که با شرکت کردن در دوره های مختلف، به صورت تخصصی در حوزه تعمیر پکیج در مشهد فعالیت می کنند؛ اما شما هم باید از افرادی کمک بگیرید که خیالتان از بابت کیفیت کار آن ها راحت باشد. در غیر این صورت بروز هر مشکلی امکان پذیر است.

دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد از افراد خبره و کاربلد به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت تمامی کار را به این افراد بسپارید. دیگر نیازی نیست که نگران خرابی مجدد پکیج خودتان باشید. چون کلیه مراحل عیب یابی پکیج ها به صورت اصولی انجام شده اند و قطعات مورد استفاده نیز اورجینال هستند.

تعمیر پکیج در مشهد به صورت تخصصی

این روزها پیدا کردن یک مرکز برای تعمیر پکیج در مشهد کار چندان سختی نیست. چون مجموعه های بسیار متنوعی وجود دارند که در این زمینه به مشتریان خودشان خدمات ارائه می کنند. اما اینکه بتوانید یک شرکت معتبر را برای تعمیر پکیج در مشهد انتخاب کنید و خیالتان از بابت خدماتی که آن شرکت به شما ارائه می کند، راحت باشد بسیار مهم است.

ما در مجموعه مشهد گستر بهترین نیروها را برای تعمیر پکیج در مشهد به کار گرفته ایم تا کلیه خدمات تعمیرات پکیج در مشهد را به صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه کنیم. دیگر نیازی نیست که دغدغه زیادی برای تعمیر پکیج در مشهد داشته باشید. در این مجموعه بهترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می شوند.

تعمیر پکیج در مشهد

تعمیرات پکیج در مشهد در محل امکان پذیر است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد تعمیر پکیج در مشهد وجود دارد، همین است. به طور کلی، تعمیرات پکیج در مشهد می تواند به دو روش انجام شود. اولین روش این است که فرد تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام شود و مشکل پکیج را شناسایی کند. در همان محل نیز مراحل تعمیرات پکیج انجام خواهد شد. دومین روش این است که پکیج یا قطعه ای که خراب شده است، به طور کامل باز شود و به تعمیرگاه تعمیرات پکیج در مشهد ارسال گردد.

معمولا روش دوم برای تعمیر پکیج در مشهد استفاده نمی شود. چون عملا باز و بسته کردن پکیج کار ساده ای نیست و خود هزینه های زیادی را به همراه دارد. به همین خاطر، خدمات تخصصی زیادی در حوزه تعمیر پکیج در مشهد و در محل به مشتریان ارائه می شوند. دیگر نیازی به جابجایی پکیج نیست و می توان کلیه مراحل تعمیرات را در همان محل انجام داد.

البته لازم به توضیح است که تعمیرات پکیج در مشهد، گاهی نیاز به مراجعه به کارگاه نیز دارد. در مواردی که بخشی از دستگاه خراب شده باشد و امکان تعمیر آن در محل وجود نداشته باشد، می توان بخشی از دستگاه را برای انجام مراحل تعمیرات تخصصی به کارگاه مورد نظر ارسال کرد.

ویدئوی نصب پکیج در محل بعد از سرویس

برای تعمیر پکیج در مشهد مراحلی وجود دارد که عبارت است از تماس برای دریافت خدمات گرفته تا انجام تمامی مراحل سرویس و نصب و راه اندازی مجدد در منزل شما ما همراه شما هستیم با بروز ترین تجهیزات تخصصی در مشهد

تعمیر پکیج در مشهد

مراحل تعمیرات پکیج دیواری مشهد

اگر قصد تماس گرفتم با تعمیرکار پکیج دیواری در مشهد را دارید، در ابتدا باید بدانید که قرار است چه مراحلی برای تعمیر پکیج دیواری شما اهمیت شوند. به طور کلی، مرحله اول پکیج دیواری مشهد پس از اعزام تعمیرکار، عیب یابی و بررسی است که جزء مهم ترین مراحل تعمیر پکیج در مشهد شناخته می شود. پس از آن نیز مراحل بعدی تعمیرات انجام می شوند تا مشتریان بتوانند بدون خرابی مجدد، از پکیج خودشان استفاده نمایند.

مرحله اول؛ تماس تلفنی با تعمیرکار پکیج دیواری

تعمیر پکیج در مشهد

در مرحله اول لازم است که با تعمیرکار پکیج دیواری دیواری در مشهد تماس حاصل فرمایید. به طور کلی، مراکز بسیار متنوعی در حوزه تعمیر پکیج در مشهد فعالیت می کنند که می توانید از آن ها برای تعمیر پکیج کمک بگیرید و با خیالی راحت از خدمات آن ها استفاده کنید. فقط توصیه ما این است که از مجموعه ای برای تعمیر پکیج کمک بگیرید که اعزام فوری تعمیرکار پکیج داشته باشد.

مشهد گستر یکی از بهترین مراکز برای تعمیر پکیج دیواری در مشهد شناخته می شود. شما عزیزان می توانید بر اساس نیاز خودتان، با یکی از شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکار حرفه ای به محل مورد نظر شما اعزام شود.

مرحله دوم؛ اعزام تعمیرکار پکیج دیواری به محل

پس از اینکه درخواست شما برای تعمیر پکیج در مشهد ثبت شد، نوبت به اعزام تعمیرکار پکیج دیواری می رسد. این مرحله جزء مراحلی است که باید توسط شرکت تعمیرات پکیج در مشهد انجام شود. متاسفانه، برخی از شرکت ها توجهی به شرایط مشتریان خودشان ندارند و هر زمانی که تعمیرکار داشته باشند، آن ها را به محل اعزام می کنند. ولی خرابی پکیج از جمله مشکلاتی است که نیاز به رسیدگی فوری دارد. به همین خاطر، توصیه می شود که حتما افراد از مجموعه های معتبر برای تعمیر پکیج کمک بگیرند.

مشهد گستر، امکان اعزام فوری تعمیرکار پکیج در مشهد را می دهد. فقط کافیست که با شماره تلفن های مشهد گستر در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیرکار به محل شما اعزام شود. از طرفی تعمیرکاران مجموعه تهران گستر کاملا حرفه ای و با تجربه هستند. پس خیالتان از بابت خدماتی که توسط این تعمیرکاران به شما عزیزان ارائه می شوند، راحت باشد.

تعمیر پکیج در مشهد

مرحله سوم؛ عیب یابی پکیج دیواری و تشخیص مشکل پکیج

سومین مرحله که مهم ترین مرحله برای تعمیر پکیج در مشهد است، مرحله عیب یابی پکیج دیواری می باشد. در این مرحله لازم است که فرد تعمیرکار به صورت تخصصی روی پکیج کار کند تا متوجه مشکل آن شود. مشتری نیز می تواند با توجه به علائم خرابی، تعمیرکار را برای تشخیص بهترین عیب پکیج دیواری کمک کند.

بدیهی است که این مرحله از تعمیر پکیج در مشهد بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که عیب یابی پکیج در مشهد به درستی انجام نشود، ممکن است دلیل خرابی پکیج دیواری به درستی تشخیص داده نشود. در این زمان است که مراحل تعمیر پکیج به درستی انجام نمی شود. حتی مشتری هزینه زیادی را برای تعمیر پکیج متحمل می شود؛ اما پس از اتمام مراحل تعمیر هم تعمیرکار و هم مشتری متوجه می شوند که مشکل پکیج برطرف نشده است.

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص در این حوزه، به راحتی با بررسی کدهای خطا، علائم خرابی و مشکلات دیگر متوجه دلیل خرابی می شوند. بنابراین، احتمال اینکه این تعمیرکاران مراحل عیب یابی پکیج دیواری را به درستی انجام ندهند، بسیار پایین است. به همین خاطر است که توصیه ما به شما کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای و یا شرکت هایی است که از این تعمیرکاران کمک می گیرند.

مرحله چهارم؛ برآورد قیمت و اعلام به مشتری برای تایید

تعمیر پکیج در مشهد

در مرحله چهارم لازم است که یک برآورد قیمت از تعمیر پکیج در مشهد به مشتری اعلام شود. بسته به اینکه نیاز به خرید چه قطعاتی است و چه مراحلی باید برای تعمیر پکیج در مشهد انجام شوند، قیمت نیز به مشتری اعلام خواهد شد. این مرحله جزء مراحل حرفه ای برای تعمیر پکیج دیواری در مشهد است. چون متاسفانه، برخی از افراد به دلیل اینکه نگران عدم تایید مشتری برای پرداخت هزینه ذکر شده هستند، هزینه را به او اعلام نمی کنند و پس از اتمام کار، در مورد هزینه با مشتری صحبت می کنند.

در صورتی که مشتری باید بداند که قرار است برای تعمیر پکیج در مشهد چه هزینه ای پرداخت کند و آیا اصلا قادر به پرداخت این هزینه هست یا خیر؟ ما در مشهد گستر به این موضوع اهمیت زیادی می دهیم و قبل از شروع کار، از شما تاییدیه دریافت می کنیم.

مرحله پنجم؛ تایید مشتری و انجام مراحل تعمیر پکیج دیواری

در مرحله پنجم لازم است که مشتری هزینه مربوط به تعمیر پکیج دیواری را تایید کند تا مراحل مربوط به تعمیر پکیج دیواری انجام شود. معمولا تمامی مراحل تعمیر پکیج دیواری به صورت تخصصی در همان محل انجام خواهد شد. اما در مواردی که نیاز به تعمیر قطعات خاصی باشد، ممکن است که تعمیرکاران مجبور به باز کردن یک بخش یا یک قطعه از پکیج و تعمیر آن در کارگاه یا تعمیرگاه پکیج باشند.

پس از اتمام کار پکیج باید به درستی کار کند و مشکل آن برطرف شده باشد. تعمیرکار موظف است که کلیه اقدامات لازم را برای تست عملکرد پکیج انجام دهد. در این صورت است که می تواند شاهد تعمیرات صحیح پکیج دیواری در مشهد بود.

هزینه تعمیر انواع پکیج در مشهد چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

یکی از سوالات رایجی که در میان مشتریان جهت تعمیر پکیج در مشهد پیش می آید، هزینه ای است که باید برای این کار پرداخت کنند. به طور کلی، نمی توان قبل از عیب یابی دقیق پکیج، در مورد قیمت تعمیر پکیج صحبت کرد. چون عوامل بسیار متنوعی وجود دارند که می توانند روی هزینه تعمیرات پکیج در مشهد تاثیر بگذارند.

هزینه تعمیر انواع پکیج در مشهد بر اساس عوامل بسیار متنوعی تعیین می شود. مثلا اگر نیاز به تعمیر قطعات مختلف در پکیج باشد، احتمالا شما می توانید با صرف هزینه کم مراحل تعمیر پکیج را انجام دهید. ولی اگر این قطعات فرسوده و خراب شده باشند. به طوری که دیگر امکان تعمیر آن ها وجود نداشته باشد، لازم است که آن ها را تعویض کنید. در این صورت هزینه تعمیر انواع پکیج در مشهد افزایش پیدا می کند.

محاسبه هزینه تعمیر پکیج در مشهد باید به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود. تیم مشهد گستر با توجه به مشکل پکیج و دلیل بروز آن، بهترین تعرفه و هزینه را برای تعمیر انواع پکیج ایرانی و خارجی در مشهد به شما اعلام می کنند. کافیست که به این مجموعه اعتماد داشته باشید و بر اساس نیاز خودتان، از این خدمات استفاده کنید.

مدت زمان تعمیر پکیج در مشهد چقدر است؟

تعمیر پکیج در مشهد

مدت زمان تعمیر پکیج در مشهد بستگی به عوامل بسیار متنوعی دارد. همانطور که هزینه تعمیرات پکیج در مشهد باید پس از عیب یابی به مشتری اعلام شود، مدت زمان تعمیر پکیج نیز پس از عیب یابی مشخص می شود. در اکثر موارد می توان در عرض چند ساعت و یا حتی کمتر از یک ساعت مشخص پکیج را برطرف کرد. اما در برخی از موارد مشکل پکیج پیچیده تر بوده و لازم است که تعمیرکار وقت زیادی را برای رفع این مشکلات صرف کند.

بهتر است که برای تعیین زمان تعمیر پکیج در مشهد به تعمیرکار اعتماد کنید. چون خود تعمیرکار نیز دوست دارد که خیلی زود مراحل تعمیر پکیج شما را انجام دهد و دوباره به سراغ یک پروژه دیگر برود؛ اما اگر می خواهید کار تعمیر پکیج به صورت تخصصی و اصولی انجام شود، باید اجازه دهید تا تعمیرکار با دقت کافی مراحل تعمیر پکیج را انجام دهد. در این صورت خیالتان از بابت نتیجه کار راحت تر خواهد بود. از طرفی دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر مجدد پکیج نخواهید داشت.

مشهد گستر؛ ارائه دهنده خدمات حرفه ای برای تعمیر پکیج در مشهد

این روزها پیدا کردن یک مجموعه معتبر برای تعمیر پکیج در مشهد کار ساده ای نیست. این در حالی است که مجموعه های بسیار زیادی در حوزه تعمیرات پکیج در مشهد فعالیت می کنند و شما می توانید از آن ها برای تعمیرات پکیج کمک بگیرید. مشهد گستر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تعمیر پکیج در مشهد شناخته می شود. این مجموعه خدمات خود را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می کند تا کلیه مراحل تعمیرات پکیج به صورت اصولی انجام شوند.
بهره گیری از نیروهای باتجربه در حوزه تعمیر پکیج در مشهد، به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت تمامی کار تعمیرات پکیج ها را به این مجموعه بسپارید. در مشهد گستر امکان تعمیر انواع پکیج با برندهای مختلف فراهم شده است. در صورت نیاز به سرویس دوره ای پکیج های مختلف نیز می توانید از این مجموعه کمک بگیرید. فقط کافیست که گوشی تلفن همراه خودتان را بردارید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

شماره تلفن تعمیرات پکیج در مشهد

مزایای دریافت خدمات تعمیرات پکیج در مشهد از مشهد گستر

این روزها دریافت خدمات تعمیر پکیج در مشهد از مجموعه های مختلفی امکان پذیر است. اما اینکه بتوانید یک مجموعه معتبر را برای دریافت این خدمات انتخاب کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. مشهد گستر یکی از بهترین مراکز تعمیرات پکیج در مشهد است که می توانید با خیالی راحت از آن خدمات دریافت کنید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزه تعمیر پکیج فعالیت می کند و از نیروهای خبره نیز برای تعمیرات پکیج کمک گرفته است. از جمله مزایای دریافت خدمات تعمیرات پکیج در مشهد از مشهد گستر عبارتند از:

⦁ ارائه خدمات با قیمت مناسب

ما به هزینه ای که شما برای تعمیرات پکیج در مشهد پرداخت می کنید، اهمیت می دهیم. به همین خاطر قیمت مناسبی را برای خدمات تعمیرات پکیج در مشهد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که می توانید با خیالی راحت از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید. فراموش نکنید که این خدمات به صورت تخصصی به شما ارائه می شوند و حتی از بهترین قطعات و وسایل نیز برای تعمیر استفاده می شود. اما با کاهش سود و دستمزد دریافتی، سعی می کنیم که در هزینه های مشتریان خودمان برای تعمیر پکیج دیواری صرفه جویی کنیم.

⦁ دارای نیروهای باتجربه و کاربلد در حوزه تعمیرات پکیج

شرکت تعمیر پکیج در مشهد زمانی کارآمد خواهد بود که از نیروهای باتجربه و کاربلد کمک بگیرد. ما در مشهد گستر تمامی تلاش خودمان را می کنیم که از نیروهای خبره در این زمینه کمک بگیریم. پس می توانید با خیالی راحت، مراحل تعمیرات پکیج خودتان را به این نیروها بسپارید. تعمیرکاران خبره پکیج این مجموعه، مدت هاست که در حال فعالیت در حوزه تعمیر پکیج در مشهد هستند. به همین خاطر، به راحتی می توانند مشکل پکیج شما را شناسایی کنند و به دنبال رفع آن باشند.

⦁ پشتیبانی از کلیه خدمات تعمیر برای همه پکیج های موجود در بازار

در مشهد گستر امکان تعمیر پکیج و سرویس دوره ای پکیج برای مشتریان فراهم شده است. مشتریانی که قصد دارند از خدمات سرویس دوره ای استفاده کنند، می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرند و درخواست خودشان را ثبت کنند. همچنین، افرادی که قصد دریافت خدمات تعمیرات پکیج در مشهد را دارند، باز هم می توانند با کارشناسان ما صحبت کنند. در این مجموعه کلیه خدمات تعمیرات و سرویس پکیج به مشتریان ارائه می شود.

⦁ استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعمیرات

یکی از مشکلات رایجی که پس از تعمیر پکیج در مشهد پیش می آید، خرابی مجدد آن است. اگرچه نمی توان به طور دقیق علت بروز این مشکل را استفاده از قطعات بی کیفیت شناخت؛ اما قطعات اورجینال می توانند احتمال بروز این مشکل را کاهش دهند. ما در مجموعه مشهد گستر سعی می کنیم که از قطعات اورجینال و با کیفیت برای تعمیر پکیج استفاده کنیم تا کیفیت تعمیر بالا برود. به همین خاطر است که پس از تعمیر پکیج با کمک تعمیرکاران این مجموعه، دوباره شاهد خرابی این پکیج ها نخواهید بود.

تعمیر پکیج در مشهد

⦁ پشتیبانی از تمامی برندهای پکیج

پکیج های موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از آن ها ساخت کشور ایران و برخی دیگر خارجی هستند. نحوه درست کردن هر یک از این پکیج ها نیز با هم متفاوت است و لازم است که افراد به صورت تخصصی روی این پکیج ها کار کنند. در مشهد گستر امکان تعمیر انواع پکیج های موجود در بازار به دست تعمیرکاران حرفه ای وجود دارد. کافیست که شما عزیزان بر اساس نیاز خودتان و نوع پکیجی که دارید، از ما خدمات دریافت کنید. تعمیرکاران ما به صورت حرفه ای روی تعمیرات انواع پکیج های موجود در بازار کار کرده اند.

ارسال تعمیرکار پکیج فوری در مشهد

خرابی پکیج در هر ساعت از شبانه روز می تواند نگران کننده باشد. به خصوص اگر در روزهای سرد سال با مشکل خرابی پکیج مواجه شوید و خانه و ساختمانتان در اثر بروز این مشکل، سرد شده باشند. تعمیر پکیج دیواری در مشهد می تواند به صورت فوری یا غیر فوری انجام شود. اگر از طریق مجموعه هایی درخواست تعمیر پکیج را ثبت کنید که اعزام فوری تعمیرکار پکیج ندارند، ممکن است زمان زیادی منتظر بمانید تا کار شما انجام شود؛ اما مجموعه های مختلفی نیز وجود دارند که با ارسال فوری تعمیرکار پکیج در مشهد، به شما بهترین خدمات را ارائه می کنند.

مشهد گستر با درک کردن شرایط مشتریان برای تعمیر پکیج در مشهد، اقدام به ارسال فوری تعمیرکار پکیج در مشهد می کند. شما می توانید در هر زمانی با مرکز مشهد گستر تماس بگیرید و درخواست خودتان را برای تعمیر پکیج در مشهد ثبت کنید. تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند تا مراحل تعمیر پکیج شما را انجام دهند.

ضمانت تعمیر پکیج در مشهد به چه معناست؟

حتما برای شما هم تا به حال پیش آمده است که با مشکل خرابی لوازم خانگی مواجه شوید و از شرکت ها و مجموعه های مختلفی نیز کمک بگیرید که کار تعمیر لوازم خانگی را انجام می دهند. حتی ممکن است پس از تعمیر این لوازم خانگی، شاهد درست شدن آن ها باشید؛ اما پس از گذشت زمان دوباره شاهد خرابی این لوازم خانگی بوده اید. به طور کلی، مراکز بسیار کمی در مشهد و شهرهای مختلف دیگر وجود دارند که خدمات تعمیرات پکیج در مشهد را با ضمانت به شما ارائه می کنند. اما آنقدر اهمیت دریافت ضمانت تعمیر پکیج در مشهد زیاد است که نباید هرگز آن را فراموش کنید.

مشهد گستر به عنوان یکی از مراکز تعمیر پکیج در مشهد شناخته می شود که به شما امکان دریافت ضمانت تعمیر پکیج دیواری را می دهد. اما به چه معنا؟ به این معنا که اگر پس از گذشت بازه زمانی کوتاهی مجددا با مشکلی در پکیج دیواری خودتان مواجه شدید، می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ضمانت تعمیرات پکیج استفاده کنید.

ما مشکل پکیج شما را به صورت تلفنی بررسی می کنیم و اگر دلیل بروز این مشکل، عدم تعمیر پکیج به صورت اصولی باشد، حتما مجددا تعمیرکار به محل شما اعزام می کنیم. البته گاهی اوقات نیز این مشکلات ناشی از خرابی دیگر بخش های پکیج هستند که تحت پوشش ضمانت قرار نمی گیرند. فقط در مواقعی می توانید از ضمانت تعمیرات پکیج در مشهد استفاده کنید که مجددا همان بخش تعمیر شده پکیج، خراب شود.

چطور از خدمات سرویس دوره ای در مشهد استفاده کنیم؟

تعمیر پکیج در مشهد

مشهد گستر به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات سرویس دوره ای پکیج در مشهد شناخته می شود. همانطور که چندین بار اشاره کردیم، اگر دارای پکیج هستید، حتما برای سرویس دوره ای آن اقدام کنید. چون متاسفانه یکی از مشکلات رایجی که باعث خرابی پکیج در مشهد می شود، عدم سرویس دوره ای آن است. در سرویس دوره ای لازم است که کلیه قطعات باز شوند و آن ها به طور دقیق بررسی شوند.

سرویس کاران حرفه ای در مشهد گستر، به شما امکان سرویس دوره ای پکیج در مشهد را به شما می دهند. اگر نیاز دارید که از خدمات سرویس دوره ای استفاده کنید، کافیست که با ما در مشهد گستر در ارتباط باشید. در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کار پکیج به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

مراحل سرویس پکیج در مشهد

خدمات سرویس دوره ای پکیج در مشهد شامل اقدامات متنوعی است که همگی باید توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام شوند. برخی از افراد غیر متخصص و ناکاربلد، با هواگیری و چک کردن برخی از قطعات کار سرویس پکیج را در 30 دقیقه تمام می کنند و مشتریان نیز برای اینکه هزینه کمی به آن ها پرداخت می کنند، خوشحال هستند. اما متاسفانه یکی از دلایل اصلی خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج در مشهد، عدم سرویس درست و اصولی پکیج می باشد.

به طور کلی، سرویس کار پکیج دیواری باید کلیه قطعات پکیج را باز کند و آن ها را چک نمایید. به طوری که هیچ قطعه ای روی پکیج بسته نمانده باشد. سپس، می توان با انجام مراحل زیر، سرویس پکیج در مشهد را انجام داد.

⦁ در مرحله اول لازم است که سیستم گازرسانی پکیج دیواری بررسی شود. در این مرحله می توان محفظه شعله را باز کرد و مراحل تمیز کردن فین های مبدل از مواد زائد را با کمک برس های سیمی انجام داد. سپس، می توان با کمک فشار باد روی فلز برنر شعله را تمیز کرد. تمیز کردن میله یون با یک فرچه مرحله دیگری است که باید برای سرویس بخش گازرسانی انجام شود. در نهایت می توان پکیج را روشن کرد و شعله آن را تنظیم نمود.

⦁ در مرحله بعدی نوبت به سرویس مدار گرمایشی می رسد که می توانید ابتدا آب درون آن را تخلیه کرد. سپس، سرویس کار مراحل رسوب زدایی مبدل ها را انجام می دهد. پاک کردن توری صافی برنجی و تمیز کردن مسیر رادیاتور آب و … از جمله مراحل سرویس مدار گرمایشی هستند.

⦁ در کلیه مراحل سرویس پکیج در مشهد لازم است که سنسورهای مختلف مورد بررسی قرار گیرند تا اگر مشکلی در آن ها به وجود آمده باشد، آن ها تعمیر شوند.

هزینه سرویس دوره ای پکیج در مشهد چقدر است؟

سرویس دوره ای پکیج در مشهد بسته به نوع پکیج و خدماتی که مشتری مد نظر دارد، انجام می شود. البته سرویس کردن پکیج توسط سرویس کار پکیج با یک سری اصول خاصی انجام می شود. بدیهی است که هر چقدر سرویس کردن پکیج به صورت تخصصی تر باشد، مدت زمان سرویس نیز افزایش پیدا می کند. چک کردن تمامی قطعات،بخش های پکیج، باز کردن قطعات و سنسورها و چک کردن آن ها و … از جمله خدمات سرویس دوره ای پکیج در مشهد هستند. سرویس کاران مشهد گستر بهترین خدمات را در حوزه سرویس دوره ای پکیج در مشهد به مشتریان خود ارائه می کنند.

به همین خاطر، مدت زمان سرویس پکیج در این مجموعه زیاد است. اگر می خواهید با هزینه دقیق سرویس دوره ای پکیج در مشهد آشنا شوید، بهتر است که با این مجموعه در ارتباط باشید. البته در نظر داشته باشید که گاهی سرویس دوره ای باعث تشخیص مشکلاتی در پکیج می شود که نیاز به تعمیر حرفه ای دارند. در این زمان است که علاوه بر هزینه سرویس، باید هزینه دیگری را برای تعمیر پکیج در مشهد پرداخت کنید.

چطور از خدمات تعمیر پکیج در مشهد استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات تعمیر پکیج در مشهد از طریق مشهد گستر، نیازی نیست که کار پیچیده ای انجام دهید. فقط کافیست که درخواست خودتان را برای تعمیر پکیج ثبت کنید. برای این کار می توانید با شماره تلفن های تعمیر پکیج مشهد گستر تماس بگیرید و از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که مشتر گستر به تمامی مناطق مشهد اعزام نیرو دارد. بنابراین، در هر یک از مناطق مشهد که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید. فقط کافیست که با یکی از شماره تلفن های ما در ارتباط باشید و آدرس خود را اعلام کنید. تعمیرکار به همان آدرسی که ذکر کردید، اعزام خواهد شد.

آیا می توانیم مراحل تعمیر پکیج را در خانه انجام دهیم؟

بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های خودشان جهت تعمیر پکیج در مشهد، به دنبال روش های خانگی برای تعمیر پکیج هستند. به طور کلی، می توان گفت که بخش بسیار زیادی از مشکلات پکیج بدون نیاز به تعمیرکار حرفه ای حل می شوند. فقط کافیست که شما با شماره تلفن های مشهد گستر ارتباط بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. شاید کارشناسان ما بتوانند با راهنمایی شما و کمک خودتان، مشکل تعمیر پکیج را به صورت تلفنی حل کنند. البته این مشکل بیشتر ناشی از عدم آگاهی افراد برای استفاده از پکیج های دیواری است.

البته در صورتی که پکیج واقعا دچار مشکل شده باشد و قطعات آن نیز تخریب شده باشند، احتمال اینکه نیاز به تعمیر پکیج در محل داشته باشید، وجود دارد. بهتر است که به تعمیرکار و کارشناسان مشهد گستر اعتماد کنید تا برای این موضوع آن ها تصمیم بگیرند.

تا زمان رسیدن تعمیرکار برای تعمیر پکیج دیواری در مشهد چه کاری انجام دهیم؟

اگر منتظر آمدن تعمیرکار برای تعمیر پکیج در مشهد هستید، می توانید یک بار پکیج را خاموش و روشن کنید و مجددا عملکرد آن را بررسی کنید. اگر پکیج به طور کامل خاموش شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، صبور باشید. نیازی به انجام هیچ اقدامی نیست. تعمیرکاران حرفه ای در این حوزه به شما کمک می کنند تا به صورت تخصصی از خدمات تعمیر انواع پکیج بوتان، ایران رادیاتور و … استفاده کنید.

نتیجه گیری

ما می دانیم که پکیج یک ابزار گرمایشی بسیار مهم در خانه های شما محسوب می شود. به همین خاطر تمام تلاش خودمان را در مشهد گستر می کنیم که بهترین خدمات را در حوزه تعمیر پکیج در مشهد به شما ارائه کنیم. فقط کافیست که با یکی از شماره تلفن های ما در ارتباط باشید و بهترین خدمات را برای تعمیر پکیج دریافت کنید.

نمونه کاری از تعمیر پکیج در مشهد برای شما

دیدگاهی در مورد “تعمیر پکیج در مشهد

  1. خانم احمدی گفت:

    سلام
    روز به خیر
    امکان انجام تعمیر در محل رو دارید
    تشکر

    1. سعید طالب زاده گفت:

      سلام
      بله امکان ارائه خدمات در محل وجود دارد

  2. عباس گفت:

    سلام خوب بود امکان ثبت نظرات مشتریان را هم در این سایت فراهم میکردید

    1. سعید طالب زاده گفت:

      سلام ارادت شما میتوانید در قسمت دیدگاه ها نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید تا در مسیر ارائه خدمات هر چه بهتر به شما استفاده گردد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *