پمپ اب در مشهد

پمپ های اب در ساختمان های مسکونی برای افزایش فشار اب مورد استفاده قرار میگیرد که در مدل های مختلفی از جمله بشقابی – جتی – خورشیدی و… قرار دارد که بسته به شرایط ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد .
پمپ اب در مشهد

نحوه عملکرد پمپ اب و افزایش فشار اب ساختمان

نحوه عملکرد پمپ اب ساختمان به این صورت است که اب از طریق لوله مربوطه وارد قسمت مکش پمپ اب شده و از انجا وارد چشم پروانه و توسط نیروی گریز از مرکز به قسمت ایجاد فشار وارد و در نهایت از طریق مجرای فشار یا دیسشارژ وارد لوله انتقال اب به طبقات ساختمان میشود .
قیمت پمپ اب در مشهد

قیمت پمپ اب ساختمان در مشهد گستر

قیمت پمپ اب برای تقویت فشار اب ساختمان به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که به چند مورد ان اشاره مینماییم :

مورد اول : 

اینکه شما در طبقه چنئم ساختمان هستین مهم است چون فشار اب در پمپ های ساختمانی برای طبقات مختلف با هم فرق مینماید .

مورد دوم : 

نوع خود پمپ اب مهم است چون فشار پمپ های مدل های مختلف با هم متفاوت است و انتخاب صحیح پمپ اب مورد مهمی است که اگر به ان توجه نشود باعث خرابی زود هنگام پمپ اب میشود .

مورد سوم : 

لوله کشی ساختمان است که سایزسنگ لوله ها باید به طور متناسب اجرا شده باشد که اگر اجرای ان درست نباشد با گذاشتن پمپ اب نهتنها مشکلی حل نمیشود بلکه باعث ایجاد خرابی زود هنگام برای پمپ اب میشود .
 
 

حدود قیمت پمپ اب ساختمان

به طور کلی قیمت پمپ اب در مشهد گستر  به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی حدود قیمت برای طبقات همکف تا دوم از 950000 تومان تا 2500000 تومان است .
برای طبقات همکف تا 4 میتوانید از پمپ اب ساختمان یک اسب که حدود قیمت از 2500 تا 4500 را دارد استفاده نمایید .
برای طبقات 4 به
بالا میتوانید از پمپ های دو اسب دوپروانه استفاده نمایید .
 

دریافت مشاوره انتخاب پمپ اب برای ساختمان

تیم مشاور مشهد گستر به شما کمک میکند که بتوانید با دریافت مشاوره صحیح و انتخاب پمپ اب مناسب برای واحد مسکونی خود مشکل فشار اب را حل کرده و از فشار اب کافی در منزل خود لذت ببرید .
مشاوره انتخاب پمپ اب در مشهد