تعمیرات پکیج در مشهد

سرویس دوره ای پکیج در مشهد

سرویس دوره ای پکیج در مشهد

امروزه در پکیج ها اداری و همچنین پکیج در ساختمان های مسکونی به راحتی و سرعت آب گرم را تامین می کند. در نتیجه یکی از پر مصرف ترین وسایل می باشند. در نتیجه استفاده مدام این دستگاه نیاز به رسیدگی سرویس و تعمیر پیدا می کند. مجموعه مشهد گستر آماده ارایه خدمات سرویس دوره ای پکیج در مشهد می باشد. می توان گفت زمان مناسب برای سرویس دوره ای پکیج مناسب و بموقع پکیج و شوفاژ دیواری به افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه بسیار اهمیت دارد. در ادامه بطور کامل به این مطلب مهم می پردازیم.

سرویس دوره‌ای پکیج در مشهد شامل چیست ؟

یکی از مهم‌ترین وسایل گرمایشی که در خانه‌ها استفاده می‌شود پکیج می‌باشد که با رسیدگی به آن می‌توان مدت زمان کریمی عمر مفید آن استفاده کرد زمانی‌که برای سرویس پکیج دیواری در نظر می‌گیرید معمولاً به‌صورت دوره‌ای می‌باشد که انجام این کار همان‌طوری‌که گفته شد سبب افزایش طول عمر و راندمان بیشتر پکیج دیواری خواهد شد.
در سرویس دقیق و منظم برای پکیج تمام خرابی‌ها و عیب‌ها مشخص و شناسایی می‌شود و تا پیش‌از رسیدن به خرابی های بیشتر با وضعیت حادتر موضوع حل خواهد شد.
در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم بهترین زمان برای سرویس پکیج چه زمانی است در سرویس بکی چه مواردی بایستی رعایت شود پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید

سرویس پکیج شامل چه مواردی است

 سرویس پکیج بسته به زمانی‌که قصد دارید سرویس‌دهی پکیج را انجام دهید شامل بخش‌های متفاوتی خواهد بود که شامل موارد زیر است :

  • پایش فشار آب
  • پایش عملکرد سیستم گرمایشی
  • رسوب زدای
  • هواگیری سیستم گردش آب
  • بررسی تنفس پکیج شامل دودکش و فن
  • رفع مشکل شعله پذیر
  • تعویض قطعه معیوب
  • رفع مشکل روشن نشدن
  • اسید شویی پکیج دیواری
  • رفع مشکلات مربوط به سروصدای پکیج
  • عیب‌یابی تخصصی پیکج
  • رفع ارور های پکیج درصورتی داشته‌اند
تعمیرات 100%عالی پکیج ایران رادیاتور مشهد 

برای سرویس دوره ای پکیج در مشهد با ما تماس بگیرید

  • تلفن : ۳۵۳۱۰۰۹۵-۰۵۱
  • تلفن همراه : 09157058912

نحوه سرویس پکیج به چه صورت است ؟

مراحل سرویس پکیج و مواردی که باید برای انجام این کار صورت گیرد در بالا ذکر شد که به‌طور خلاصه شخصی که این وظیفه را برعهده دارد باید مواردی از قبیل عدم وجود نشتی در لوله ها و عدم تشکیل رسوب در مسیرهای ورودی و مبدل‌ها شیلنگ‌ها فیلترها اتصالات را بررسی کند.

در زمان سرویس پکیج در صورتی که هر کدام از این عیوب مشاهده شود قسمت مربوطه بایستی تعمیر گردد البته لازم به ذکر است که سرویس‌دهی پکیج ۱ کار عادی نیست که همه افراد بتوانند این کار را انجام دهند و عیوب را برطرف سازد بلکه باید از شخصی که در این زمینه متخصص است و توانایی لازم را دارد کمک گرفت چرا که ممکن است زمان سرویس‌دهی نیاز به انجام یکسری اقدامات مانند رسوب زدایی داشته باشد که حتماً ۱ متخصص بایستی این کار را انجام دهد.

اما این نکته در مورد همه پکیج ها وجود دارد که باید هر یک‌بار به‌طور منظم سرویس دهی شود و قبل‌از انجام اینکار باید حتماً قطعی گاز و برق و آب انجام شود
که در غیر این صورت خطرآفرین می‌شود

سرویس دوره ای پکیج در مشهد

مراحل سرویس پکیج

می توانیم مراحل برای سرویس دوره ای پکیج در مشهد را به شکل زیر توضیح دهیم

  1. در این مرحله شخص متخصص باید پوسته پکیج را باز کند و مخزن آب و لوله‌های آب که از آن‌ها عبور می‌کند را بررسی کند با انجام این کار متوجه خواهد شد که آیا نیاز به عملیات رسوب زدایی می‌باشد یا خیر در بیشتر موارد نیاز است که عملیات رسوب زدایی انجام شود. برای انجام این کار شخص باید آن قسمتی که آب برای گرم شدن از آن‌جا عبور می‌کند را از پکیج خارج کند و آب اسید را از محل ورودی ریخته و به مدت چند دقیقه باید اجازه دهد تا اسید داخل آن قسمت بماند و در نهایت باید آن را کامل از خروجی خارج کند و پس‌از انجام این کار لازم است تا قسمت مربوطه را با آب و مواد شوینده به‌طور کامل شستشو دهد.
  2. در دومین مرحله متخصص باید برد پکیج را بررسی کند که متوجه می‌شود که خاک روی قطعات را نگرفته باشد و از بروز اختلال در عملکرد پکیج جلوگیری شود برای برطرف کردن گرد و خاک روی قطعات می‌تواند از وسیله‌ای همانند سشوار استفاده کند یا دستگاهی که دمنده‌ی هوا باشد و عملکردی شبیه به یه سشوار داشته باشد
  3. حالا نوبت به بررسی دودکش می‌رسد شخص باید بررسی کند که شی یا چیزی در مسیر دود کش قرار نگرفته باشد.
    چرا که مسدود شدن مسیر بسیار خطرناک است و در نهایت باعث بازگشت دی‌اکسید کربن به محیط و مرگ وی می‌شود .
    روند بررسی دودکش نیز بدین صورت است که شخص به پشت‌بام رفت و با کمک ۱ سنگ کوچک می‌تواند این کار را انجام دهد اگر صدای برخورد سنگ به بکی شنیده شود متوجه می‌شود که مسیر دودکش سالم است و اگر صدایی نیامد حتماً چیزی مسیر را مسدود کرده‌است
  4. تمیز کردن مشعل یکی از مراحل سرویس پکیج دیواری است برای تمیز کردن مشعل معمولاً از ۱ دمنده استفاده می‌شود تا اگر خاجی آشغال سوراخ‌های آن قسمت را مسدود کرده‌است پاک‌سازی شود البته از وسیله‌ای همانند ۱ جاروبرقی استفاده نماید.
  5. پمپ و گیج هم جزء مواردی است که در سرویس‌دهی پکیج باید به آن توجه شود برای سرویس پمپ می‌توان از آچار آلن کمک گرفت و با استفاده از آن پره‌های روتور را تمیز نمود بعد از این‌که عملیات پاک‌سازی و تمیز کردن پره‌ها انجام شد برای روان کار کردن این اجزا می‌توان مقدار کمی مایع ظرف‌شویی در آنان ریخته سپس اجزاء بسته و در جای خود قرار گیرد
  6. در این مرحله مربوط به پاک‌سازی قطعه جرقه‌زن می‌باشد برای تمیز کردن جرقه‌زن سنباده را چند بار روی الکترود و جرقه‌زن می‌کشانند سپس آن را با ۱ دستمال مرطوب پاک می‌کنند
  7. مواردی که در بالا ذکر شد جزوه بررسی موارد اصلی است و اگر نیاز باشد متخصص سایر قطعات را بررسی کرده و درنهایت پکیج را راه‌اندازی کند و پس‌از بررسی همه این موارد فرآیند هواگیری پکیج باید صورت گیرد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های سرویس برگشت می‌باشد.

مراحل هواگیری پکیج به این صورت انجام می‌شود که باید آب ورودی ای را باز کرده و اجازه دهیم که این آب به شوفاژ راه پیدا کنه پس‌از این‌که همه قسمت‌های آن عبور کرد دریچه خروجی شوفاژ را باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم مقداری از آب خارج شود.
یه تشت زیر آن قرار می‌دهیم که محیط اطراف را خیس نکند پس‌از مدتی که هوای مکش خارج شد دریچه خروجی را می‌بندیم قبل‌از راه‌اندازی مجدد باید آب گاز برق را وصل کنید و این اطمینان حاصل شود که لوله‌های آب و گاز نشتی ندارد سپس باید فشار آب و گاز تنظیم شود

سرویس دوره ای پکیج در مشهد

بهترین زمان برای انجام سرویس پکیج در مشهد چه زمانیست؟

یکی از موارد مهمی که باید بدانید و چندین بار نیز به آن اشاره شد این است که سرویس پکیج باید به‌صورت دوره‌ای انجام شود.

این مورد انجام سرویس پکیج را تا زمان خرابی و ایجاد مشکل در آن به تعویق بیندازیم امری اشتباه است که با باعث ایجاد مشکلات جدی در پکیج و همچنین افزایش هزینه‌ها نیز می‌شود اصولاً فاصله بین سرویس دوره‌ای پکیج به عمر وسیله بستگی دارد.

سرویس دوره ای پکیج در مشهد کمک شایانی به کاهش هزینه های نگهداری دستگاه های پکیج در مشهد می شود .

مطالب مرتبط

1 نظر در “سرویس دوره ای پکیج در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *