تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد

معرفی انواع پکیج ایران رادایتور و خدمات ان د رمشهد

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد در این مقاله ما به توضیحی راجع به پکیج های ایران رادیاتور و مدل های ان میپردازیم. امیدواریم این اطلاعات بتواند برای شما کار گشا باشد.

برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مشهد میتوانید با شماره های تماس : 09157058912 – 38695089 

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد
معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد

1_ پکیج های ایران رادیاتور بر اساس نوع مبدل

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد:یکی از رایج ترین دسته بندی های پکیج ایران رادیاتور، تقسیم بندی بر اساس نوع مبدل می باشد. جالب است بدانید که مدل L و K در شمار بهترین مدل های پکیج ایران رادیاتور قرار گرفته و هر دو مدل ذکر شده دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال می باشند. بر اساس این نوع تقسیم بندی پکیج ایران رادیاتور به دو نوع تک مبدله و دو مبدله تقسیم می شود:

پکیج های ایران رادیاتور نوع تک مبدله:

در پکیج های تک مبدله از نوعی مبدل تحت عنوان مبدل اصلی دوبل به کار گرفته شده است، عملکرد این دستگاه به گونه ای است که آب گرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایشی را از درون مبدل عبور داده و به شوفاژ ها می رساند. جالب است بدانید که این پکیج ها در تامین آب گرم مصرفی همانند آبگرمکن های فوری مدل دیواری عمل می کنند. در پکیج های ایران رادیاتور، کنترل دمای آب گرم مصرفی به علت تماس مستقیم با سیال شعله کمی دشوار بوده و به همین دلیل است که در هنگام استفاده از آب گرم، دمای آن دچار نوساناتی می شود.

پکیج های ایران رادیاتور نوع دو مبدله:

در ساختار این نوع از پکیج ها، دو مدل مبدل اصلی و صفحه ای به کار گرفته شده است. در پکیج ایران رادیاتور مبدل نوع اصلی وظیفه تامین آب گرمایشی برای رادیاتورها را بر عهده دارد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که دمای آب درون رادیاتور از طریق این مبدل ها، افزایش یافته و سپس به رادیاتورها برگردان می شود. جالب است بدانید که افزایش دمای آب گرم مصرفی متفاوت از آب رادیاتورها می باشد. در این فرایند آب درون سیستم گرمایشی به کمک پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و به جای حرکت به سمت رادیاتورها از مبدل صفحه ای عبور می کند. در این مرحله به صورت همزمان آب سرد ورودی از مبدل صفحه ای عبور می کند و در طی انتقال دادن حرارت آب داغ به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی تولید می گردد.

پکیج دو مبدل ایران رادیاتور در مشهد

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد( پکیج های ایران رادیاتور بر اساس نوع دودکش)

چگونگی قرار گرفتن دودکش در انتخاب پکیج ها از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بر همین مبنا در نظر داشته باشید که پکیج های ایران رادیاتور از نظر نوع دودکش معمولاً به دو نوع پکیج بدون فن و پکیج فن دار دسته بندی می شوند:

پکیج های بدون فن

در این مدل از پکیج ها، دود به وجود آمده از احتراق به وسیله دودکش خارج می شود و به همین دلیل نوع و اندازه قطر دودکش در این گونه از پکیج ها اهمیت بسزایی دارد. گفتنی است که دود به وجود آمده به دلیل ارتفاع دودکش، همانند یک نیروی مکشی از دودکش خارج می شود، ارتفاع دودکش در این مدل از پکیج ها هر چه بیشتر باشد از قدرت مکشی بالاتری برخوردار خواهد بود؛ البته دقت داشته باشید که ارتفاع دودکش از میزان مقاومت آن نکاهد. گفتنی است که در پکیج های بدون فن، دودکش های سیمانی مورد استفاده قرار گرفته و از لحاظ نصب، درون دیوار قرار می گیرد.

پکیج های فن دار

در این گونه از پکیج ها فرایند مکش هوا و خروج دود های به وجود آمده از احتراق، از طریق دودکش دوجداره صورت می گیرد؛ گفتنی است که پکیج های فن دار از لحاظ موقعیت نصب، به فضای کمتری نیاز داشته و معمولاً به پکیج های بدون دودکش معروف هستند. جالب است بدانید که در ساختار این گونه از پکیج ها، یک فن مکنده تعبیه شده است و وظیفه اصلی آن انتقال هوای لازم به دستگاه برای عمل احتراق و همچنین هدایت دود های به وجود آمده از احتراق به خارج از دستگاه می باشد. پکیج های فن دار ایران رادیاتور از ویژگی هایی نظیر ایمنی بالا، عملکرد آرام و بدون ارتعاش صدا، سیستم کنترل دیجیتال، سهولت در نصب و راه اندازی دستگاه، راندمان حرارتی بالا، سیستم محافظت در برابر کمبود آب و همچنین سیستم محافظت در برابر یخ زدگی برخوردار می باشد.

پکیج فن دار ایران رادیاتور

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد( پکیج ایران رادیاتور بر اساس محل نصب)

در نظر داشته باشید که یکی از رایج ترین روش ها برای دسته بندی پکیج های ایران رادیاتور، طبقه بندی آن ها بر اساس محل نصب دستگاه می باشد. بر اساس این موضوع، این مدل از پکیج ها را می توان به سه گروه طبقه بندی کرد:

پکیج های دیواری

این مدل از پکیج ها به دلیل ساختار ظاهری و ویژگی های به خصوصی که دارند بیشترین استفاده را در ساختمان های مسکونی و تجاری به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور شناخته شده می باشد. پکیج های دیواری ایران رادیاتور از مزیت های بسیاری برخوردار بوده که در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل از پکیج ها اشاره می نماییم:

  • بازدهی گرمایش و حرارت بالا
  • وجود دودکش دوجداره به منظور تامین عناصر احتراق کامل و در عین حال خروج گاز کربن دی اکسید از دستگاه
  • برخورداری از حجم کمتر نسبت به سایر پکیج ها و همچنین مناسب برای استفاده در مکان های کوچک
  • پکیج های دیواری از جمله مدل های چگالشی بوده و به دلیل برخورداری از وزن پایین امکان نصب آن روی دیوار میسر می باشد و در عین حال از میزان امنیت بالایی برخوردار است.
  • سازگاری با محیط زیست
  • تامین متداوم آب گرم مصرفی و در عین حال آب مورد نیاز برای سیستم های گرمایشی

پکیج های زمینی

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد میگوید ساختار پکیج های زمینی شباهت بسیاری به موتورخانه های مرکزی داشته و از لحاظ کیفیت و میزان کارایی، برای استفاده در مکان هایی با متراژ بالا توصیه شده می باشد. این گونه از پکیج ها از نظر احتراق به دو نوع مشعل دار و بدون مشعل دسته بندی می شوند، البته گفتنی است که پکیج های مشعل دار برای متراژ های بالا نظیر بیمارستان ها و اماکن عمومی که ساکنین زیادی را در خود جای داده است کاربرد گسترده ای دارد. استفاده از پکیج های زمینی ایران رادیاتور از لحاظ میزان مصرف انرژی کاملاً به صرفه بوده و توانایی بیشتری در تامین نیاز های این گونه اماکن دارد. این پکیج از لحاظ میزان فضای اشغال شده نسبت به دیگر انواع پکیج ها قابل قیاس نبوده و از آنجایی که ارتعاش صدای بالایی دارند معمولاً در مکان هایی خارج از ساختمان مستقر می شوند و به همین دلیل توصیه می شود که قبل از راه اندازی، برای آماده کردن پیش زمینه ها اقدامات لازم انجام شود.

پکیج های ایستاده

این مدل از پکیج ها از لحاظ ساختار و میزان کارایی، تلفیقی از دو نوع دیواری و زمینی بوده و معمولاً در مکان هایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر مورد استفاده قرار می گیرد؛ اگرچه استفاده از این مدل پکیج ها نسبت به دو نوع دیواری و زمینی استقبال کمتری داشته، اما در نظر داشته باشید که استفاده از پکیج های ایستاده در برخی از موقعیت ها نسبت به دو نوع دیگر کاربرد بیشتری داشته و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد

4_ پکیج ایران رادیاتور بر اساس نوع سوخت

همان طور که می دانید یکی از موضوعات مهم در انتخاب پکیج های ایران رادیاتور، نوع سوخت مصرفی در آن ها می باشد. فارغ از بحث قابلیت های فنی این پکیج ها، گفتنی است که تمام قدرت دستگاه در توانایی احتراق سوخت خلاصه می شود، این مدل از پکیج ها از لحاظ نوع سوخت به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به معرفی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت:

پکیج های گازی

با اطمینان کامل می توان گفت که پکیج های گازی یکی از پرطرفدارترین نوع پکیج ها در بازار بوده و به دلیل استفاده از گاز شهری و میزان ایمنی بالایی که دارد همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته و تعداد کثیری از مهندسین، از این نوع پکیج ها در ساخت منازل مسکونی و مجتمع های تجاری استفاده می کنند. جالب است بدانید که این گونه از پکیج ها، در شمار بی صداترین نوع پکیج ها قرار گرفته و استفاده از آن ها آرامش خاصی را برای افراد به ارمغان می آورد.

پکیج های گازوئیلی

همان طور که می دانید گازوئیل از جمله سوخت هایی می باشد که از قدرت احتراق بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل این سوخت برای احتراق در دستگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد پکیج های زمینی از جمله دستگاه هایی می باشد که همانند موتورخانه های قدیمی بوده و به همین دلیل استفاده از گازوئیل به عنوان سوخت غالب آن ها، شناخته شده می باشد.

پکیج های دوگانه سوز

استفاده از این مدل پکیج ها در مناطقی که دسترسی به گاز شهری ندارند مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است. پکیج های دوگانه سوز با استفاده از گاز و گازوئیل، آب گرم مصرفی و همچنین آب گرم مورد نیاز برای رادیاتورها را تامین می کند. این دستگاه در ظرفیت های متفاوتی در بازار یافت می شود و متناسب با میزان ظرفیتی که دارند، میزان گرمایش متفاوتی را فراهم می کنند. پکیج های دوگانه سوز از آنجایی که راندمان و کارایی بالایی دارند، جایگزین مناسبی برای موتورخانه های قدیمی می باشند، البته در نظر داشته باشید که نسبت به آنها میزان فضای کمتری را اشغال می کنند.

پکیج های برقی

همان طور که می دانید استفاده از موتورخانه های قدیمی هزینه های هنگفتی را به وجود می آورده است و به همین دلیل استقبال از پکیج های برقی رواج گسترده ای یافته است. این مدل از پکیج ها از ابعاد کوچک تری برخوردار بوده و به همین دلیل استفاده از آن ها در ساختمان ها و مکان هایی با متراژ پایین توصیه شده می باشد. استفاده از این مدل پکیج ها در هر واحد باعث می شود تا راندمان عملکرد آن ها به طرز قابل توجهی افزایش یابد. جالب است بدانید که استفاده از پکیج های برقی باعث می شود تا میزان مسافت لوله کشی کاهش یابد و در نتیجه این امر میزان عملکرد دستگاه افزایش یافته و گرمایش بیشتری را ارائه می دهد.

ارائه خدمات پکیج ایران رادیاتور در مشهد

شایان به ذکر است که پکیج های ایران رادیاتور از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار بوده و قابلیت استفاده چند ساله را برای مصرف کنندگان گرامی فراهم می کند، اما در نظر داشته باشید که استفاده مداوم و پیوسته از این دستگاه باعث می شود تا به مرور زمان فرسایش یافته و منجر به عدم کارایی پکیج شود. با در نظر گرفتن این موضوع به شما کاربران گرامی پیشنهاد می کنیم که از خدمات تعمیر و سرویس دوره ای برای پکیج خود استفاده نمایید تا از کاهش کیفیت عملکرد دستگاه جلوگیری نمایید.

مهم ترین نکته در تمایز تعمیر و سرویس دوره ای

همان طور که می دانید سرویس دوره ای پکیج از خراب شدن ناگهانی آن جلوگیری می کند، در این روش متخصصان تمامی قطعات دستگاه را به صورت مجزا بررسی نموده و در صورت وجود هرگونه مشکل به صورت تخصصی و با استفاده از روش های اصولی به تعمیر آن می پردازند این روش باعث می شود تا در فصول سرد سال با خراب شدن ناگهانی دستگاه در تنگنا قرار نگیرید؛ گفتنی است که سرویس دوره ای معمولاً به صورت سالانه انجام می شود.

مزایای استفاده از خدمات مجموعه مشهد گستر

مجموعه مشهد گستر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تعمیر پکیج شناخته شده می باشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت تمایل به سرویس دوره ای پکیج های خود از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و حتی در صورت خراب شدن ناگهانی پکیج می توانید از خدمات ۲۴ ساعته متخصصین این مجموعه بهره مند گردید. مجموعه مشهد گستر دارای تیمی متشکل از بهترین متخصصان تعمیر پکیج می باشد و شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه تعمیر پکیج، از متخصصان این مجموعه یاری بخواهید. به منظور رفاه حال شما کاربران گرامی متخصصین این مجموعه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات می باشند.

برای اطلاع بهتر از طریقه ی استفاده مناسب از رادیاتور ها و آموزش های مختلف کانال آپارات ما را دنبال کنید .

 

1 نظر در “معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور و خدمات آن در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *