مقالات پمپ اب خانگی

تعمیرات پمپ آب در مشهد

تعمیرات پمپ آب در مشهد

مشهد گستر تخصصی ترین مرکز تعمیرات پمپ آب در مشهد مفتخر است با بیش از 20 سال تجربه با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات نصب،تعمیر و مشاوره در خصوص انواع پمپ آب خانگی و صنعتی می باشد . از جمله برندهای مطرح در بازار ایران که مورد استقبال قرار گرفته است می توان به هاچاسو ، استار ویکتور، تراویس ،اسکواردی، ابارا و جئو اشاره نمود .

پمپ های آب خانگی از پرمصرف ترین پمپ ها می باشد که با توجه به تراکم ساختمان ها در شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند . اما گاها به دلیل رعایت نکردن مواردی و یا استهلاک قطعات آنها، نیاز به تعمیر و نوسازی دارند که در ادامه به برخی از این مشکلات می پردازیم .

علائم خراب شدن پمپ آب 

1- پمپ کار می کند اما آب فشار ندارد .

2- فشار آب کم و زیاد می شود .

3- پمپ یکسره شده است و بی وقفه کار می کند .

4-آب وارد پمپ می شود اما پمپ کار نمی کند .

5-فشار آب بیش از حد است .

6- پمپ دچار نشتی شده است .

همه موارد فوق نشان از خرابی پمپ آب است که جهت بررسی دقیق تر نیاز است تا کارشناسان مربوطه از خود دستگاه پمپ بازدید بعمل آورند .تعمیرات پمپ آب در مشهد

تعمیرات پمپ آب در مشهد

اگر پمپ آب به صورت یکسره کار می کند به این دلیل است که اتومات پمپ تنظیم نیست و یا اغلب به این خاطر است که جایی از سیستم آبرسانی دچار نشتی شده است که می بایست مشکل را برطرف نمود .

علل صدا و یا لرزش بیش از حد پمپ آب

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد .درگیر شدن پروانه پمپ با دیواره هوزینگ و یا بروز مشکل در کارگرد بلبرینگ های پمپ آب در صورتی که بلبرینگ شکسته باشد یا فرسوده باشد ایجاد صدا و لرزش می کند که در نهایت باعث گیرپاچ کردن پمپ و سوختگی آن می شود .تاب داشتن شافت پمپ آب نیز می تواند یکی دیگر از دلایل لرزش و سر و صدا در پمپ آب باشد .تعمیرات پمپ آب در مشهد

دلایل خاموش و روشن شدن مکرر پمپ آب

برای بررسی این مشکل باید بخش های مختلفی از سیستم آبرسانی را بررسی نمود .اولین جایی که باید چک شود منبع تحت فشار است . وظیفه منبع تحت فشار نگهداری حجمی از آب است که بوسیله تیوپ داخلی این آب به صورت پرفشار به داخل سیستم لوله کشی ساختمان هدایت می شود در صورتیکه تیوپ داخل منبع سوراخ شده باشد فشار آب کم می شود و باعث خاموش و روشن شدن پمپ می شود .

یکی دیگر از دلایل خاموش و روشن شدن پمپ آب عدم نصب شیر یک طرفه روی خروجی پمپ می باشد که در این صورت بعد از خاموش شدن پمپ و برداشته شدن فشار از روی سیال می شود به این ترتیب سیال دوباره به سیستم لوله کشی شهری باز می گردد.

خرابی کلید اتومات یا دستگاه ست کنترل نیز یکی دیگر از دلایل خاموش و روشن شدن پمپ آب می باشد . همچنین نشت آب در سیستم لوله کشی می تواند دلیل دیگری در خاموش و روشن شدن پمپ آب باشد .در مطالب قبل در خصوص تفاوت منبع آب با ست کنترل توضیح داده ایم .

روشن شدن پمپ بدون باز بودن شیر آب 

این مشکل می تواند به دلیل نشتی آب و یا شکستگی در سیستم لوله کشی و یا خرابی فلوتر فلاش تانک رخ دهد که در این صورت باعث می شود پمپ بی دلیل روشن شود .همچنین نیز عدم نصب شیر یکطرفه روی پمپ باعث می شود که اب به داخل شبکه شهری برگشت داده شود و باعث روشن شدن پمپ گردد که در اینصورت پروانه پمپ با سرعت 3000 دور چرخش در دقیقه باعث می شود که دچار ذوب شدن یا شکستگی شود و در نهایت پمپ بسوزد .تعمیرات پمپ آب در مشهد

نصب پمپ آب در مشهد

خدمات نصب پمپ آب در مشهد به وسیله کارشناسان کارآزموده مشهدگستر انجام می شود لذا در صورتیکه فشار آب ورودی ساختمان شما از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست می توانید به ثبت درخواست خود از طریق راههای ارتباطی از این خدمات استفاده نمایید . 

شما کاربران محترم سایت مشهدگستر در هر ساعت از شبانه روز می توانید جهت نصب پمپ آب در مشهد با راههای ارتباطی ما در صفحه تماس با ما درخواست خود را اعلام فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویس مورد نظر را به شما ارائه دهند .چنانچه هر سوالی در خصوص تعمیرات پمپ آب در مشهد داشته باشید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تلفن : 38695089

شماره تعمیرکار پمپ آب در مشهد : 09157058912

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *